امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

«اثر انگشت» رادیو صبا ثبت شد

مشاهده ۱۰۴
۱۴۰۲/۱۲/۱۲- ۱۰:۱۹

رادیو صبا عصر روز انتخابات ویژه برنامه انتخاباتی «اثر انگشت» را تقدیم مخاطبان کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه رادیویی امروز همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی ویژه برنامه «اثر انگشت» را تقدیم مخاطبان کرد.
این ویژه برنامه در ارتباط استودیویی با صدای مراکز مختلف استانی حال و هوای روز انتخابات به اطلاع هم وطنان رساند و با ارتباط با گزارشگران صدای مراکز مختلف رادیویی گزارشی از حضور هم‌وطنان پای صندوق‌های رای تقدیم مخاطبان کرد.

در این ویژه برنامه با ارتباط با ربابه صدر محمدی گزارشگر زنجان شور انتخاباتی را به اطلاع مخاطبان رساند ودر ارتباط استودیویی با استان مازندران با اجرای آقای موسوی و خانم افضلی در ساعت ۱۳:۰۳ حال و هوای انتخابات را در خطه شمال کشور گزارش داد.
«اثر انگشت»با ارتباط با مرجان قندی گزارشگر مستقر در وزارت کشور در زمان‌های مختلف آخرین اخبار و مصوبات را به اطلاع شنوندگان رساند.
ویژه برنامه «اثر انگشت» در ادامه ارتباط استودیویی با استان کرمان و اجرای مشترک با برنامه «برای ایران» با اجرای خانم بلوچ داشت.
ارتباط با آقای رسول آبادی گزارشگر استان گلستان در ساعت ۱۴:۱۵ تقدیم مخاطبان شد.

ارتباط تلفنی با نسیم دشتی گزارشگر استان کرمانشاه و ارتباط استودیویی با خراسان جنوبی برنامه «جشن ملی» با اجرای صادق جعفری و فاطمه زهرا روزی بخش دیگری از این ویژه برنامه بود.

در این ویژه برنامه همچنین ارتباط استودیویی با استان لرستان با اجرای خانم قاسمی و آقای ملک فرد برقرار شد و در ارتباط تلفنی با امیر غفاری گزارشگر استان مرکزی گزارش انتخاباتی دیگری راهی آنتن صبا شد.
ارتباط استودیویی با استان آذربایجان شرقی دربرنامه حماسه حضور با اجرای داریوش رضوان گزارشی از شور انتخاباتی در این استان تقدیم مخاطبان شد.

در زمان پخش این برنامه بخشی زاده معان صدا با بازدید از استودیو رادیو صبا به عوامل این شبکه به ویژه برنامه سازان اثر انگشت خدا قوت گفت.
پخش «گزارش‌های مردمی، پخش تلفن‌های مردمی، آیتم‌های متنوع انتخاباتی و طنز آهنگ های انتخاباتی و دعوت هنرمندان و ورزشکاران به انتخاب » از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
ویژه برنامه «اثر انگشت» جمعه یازدهم اسفند از ساعت۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی و با اجرای پیمان قریب پناه و زهرا مدبر و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد تقدیم از رادیو صبا پخش شد.

امتیاز شما