امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«مثبت انتخابات» از کردستان تا سیستان و بلوچستان

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۲/۱۲/۱۲- ۱۰:۱۷

رادیو صبا در ویژه برنامه انتخاباتی «مثبت انتخابات» گزارشی وضعیت انتخاباتی از سراسر کشور تقدیم مخاطبان کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه رادیویی روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی ویژه برنامه «مثبت انتخابات» را تقدیم مخاطبان کرد.
این ویژه برنامه با پوشش خبری انتخابات از سراسر کشور همراه مخاطبان شد، «مثبت انتخابات» در بخش های مختلف با اجرای مشترک با رادیوهای استانی و پخش گزارش های شهر های مختلف گزارش این حماسه ملی راه به اطلاع مخاطبان رساند.

«مثبت انتخابات» با ارتباط با گزاشگر مرکز بوشهر آقای شبانکاره از محل رای گیری حال و هوای انتخابات را در این مرکز به اطلاع مخاطبان رساند.

این ویژه برنامه در ادامه ساعت ۱۷:۳۰ با مرکز کردستان ارتباط استودیویی داشت و از حضور پر شور هم وطنان کرد در انتخابات گزارش داد.

این ویژه برنامه با ارتباط با خانم قندی گزارشگر مستقر در ستاد انتخابات کشور و آخرین اطلاعیه وزارت کشور را در زمان‌های به اطلاع مخاطبان رساند.

«مثبت انتخابات» حضور مردم چهارمحال بختیاری پای صندق های رای را به روایت فریده نادری گزارشگر این مرکز تقدیم مخاطبان کرد.

در ادامه این برنامه ارتباط استودیویی با سیستان و بلوچستان در برنامه «رای دوازدهم زاهدان» داشت و گزارشی از مرکز البرز به گزاشگری آقای رشیدی تقدیم مخاطبان کرد.

ویژه برنامه انتخاباتی در پوشش خبری شمال غرب کشور با ارتباط استودیویی با مرکز اردبیل در ساعت ۱۹:۳۵ آخرین وضعیت حوزه‌های اخد رای را در این استان به اطلاع مخاطبان رساند و گزارشگر مرکز آذربایجان غربی آقای اجدری حال و هوای انتخابات در این استان را به اطلاع مخاطبان رساند.

در ساعت ۲۰ «مثبت انتخابات » با پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) و پخش ترانه ی امام رضا استاد کریم خوانی و ارتباط استودیویی با مرکز خراسان رضوی مشهد را تقدیم مخاطبان کرد.

گزارشگر قزوین خانم حلوایی در ساعت ۲۰:۴۰ در ارتباط را این ویژه برنامه گزارشی از آخرین ساعات اخذ رای در این مرکز تقدیم مخاطبان کرد.

در ادامه «مثبت انتخابات» در ارتباط استودیویی با مرکز اصفهان شور انتخاباتی در این استان را به اطلاع شنوندگان رساند.

« دعوت هنرمندان و ورزشکاران، پخش آیتم های انتخاباتی، تلفن‌های مردمی و موسیقی‌های ملی و میهنی » از دیگر بخش های این ویژه برنامه بود که تقدیم مخاطبان شد.
ویژه برنامه «مثبت انتخابات» از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه به تهیه کنندگی رضا عزتی و با اجرای مهدی پر و لاله جلال آبادی و هماهنگی نیلوفر قاسمی تا ساعت ۲۲ همراه مخاطبان شد.

امتیاز شما