امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

افزایش مشارکت در انتخابات، تقویت سرمایه اجتماعی

مشاهده ۱۴۲
۱۴۰۲/۱۲/۰۳- ۰۹:۳۴

معاون بازرسی قرارگاه ‌خاتم‌الانبیا (ص) در جمع بسیجیان صداوسیمای استان آذربایجان شرقی در مجتمع عبادی فرهنگی بلال با اشاره به اینکه افزایش مشارکت در انتخابات می‌تواند باعث تقویت سرمایه اجتماعی برای شروع و پیشبرد اصلاحات اقتصادی شود، گفت: نتایج مثبت یک انتخابات با مشارکت حداکثری می‌تواند روی انتظارات مردم بر متغیرهای کلان اقتصادی اثر مثبت داشته باشد چرا که فضای آرامش به اقتصاد تزریق می‌کند و در واقع انتخابات پرشورتر منجر به انتخاب افکار قوی‌ و فرهیخته می‌شود که می تواند زیربنای توسعه و پیشرفت را تدارک ببیند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار اسدی با بیان اینکه انتخابات تضمین کننده جمهوریت و اسلامیت نظام است، افزود: یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و همه اقشار مختلف مردم وظیفه داریم در این برهه حساس با شرکت در انتخابات و تشویق دیگران در این اتفاق مهم نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم را نقش برآب کنیم .

فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش‌آفرینی شهدا در جبهه‌های حق علیه باطل ادامه داد: دلاوران لشگر 31 عاشورا و نیروهای مختلف از خطه آذریایجان شرقی مردانه در هشت سال دفاع مقدس جنگیدند و با همه استکبار ستیز کردند و آذربایجانی‌ها نقش مهمی در جنگ داشتند و همه ما مدیون مردم و سرداران غیور آذربایجان و تبریزی‌ها  هستیم .

سردار محمدجعفر اسدی در ادامه با اشاره به نقش شهید سلیمانی در تقویت و سامان جبهه مقاومت افزود : اقتدار امروز جبهه مقاومت به دلیل فرماندهی و تاثیر قاسم سلیمانی است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) مکتب قاسم سلیمانی را بهترین مکتب برای فراگیری ارزش‌های اسلامی، اجتماعی و اعتقادی یاد کرد و اظهار داشت : قاسم سلیمانی در طول 8 سال دفاع مقدس کارها و دلاورمردی‌های بسیاری انجام داد و تاثیرگذاریش در این دوران از تاریخ ثبت شده اما نکته مهم این بود که حاج قاسم پس از تمام شدن جنگ نیز میدان را ترک نکرد. 

وی ضمن تاکید براینکه امروز هر عزتی که داریم و در دنیا می درخشیم ، مدیون خون شهدا هستیم، افزود: هرکسی لیاقت و شایستگی شهادت را ندارد و شهادت ارثی است که از انبیاء و اولیاء الهی به شهیدان رسیده است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی جریان مقاومت را جهانی کرد، افزود: با همه ادعایی که در مورد قدرت رژیم صهیونیستی مطرح می‌شد در عملیات طوفان‌الاقصی همه اینها بر باد رفت.

اسدی با یادآوری اینکه عملیات طوفان‌الاقصی ثابت کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در این خصوص که خود را یک قدرت نظامی‌برتر می‌داند ادعای پوشالی است، گفت: امروز هیمنه این رژیم کودک‌کش نیز در جهان شکسته شده است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر لزوم قدردانی از سرداران رشید زنده سپاه اسلام که در مسیر شهادت قرار دارند، گفت: فرهنگ شهادت طلبی از جمله برکت‌ها و نعمت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بود که موجب شد رزمندگان برای دفاع از دین خدا قید همه چیز را بزنند.

فرمانده اسبق مستشاران ایرانی در سوریه بصیرت افزایی و شناخت دشمن را مهم‌ترین تکلیف مردم دانست و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند امروز بزرگترین کار، جهاد تبیین است و بیان حقایق برای مردم یک جهاد است. چون دشمن تلاش می‌کند جای جلاد و مظلوم را با هم عوض کند و این کار را در خیلی موارد کرده است.

امتیاز شما