امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگزاری آیین قرعه کشی پخش تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان شرقی

مشاهده ۲۴۰
۱۴۰۲/۱۱/۲۶- ۰۸:۲۰

آیین قرعه کشی پخش تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان آذربایجان شرقی با حضور اعضاء ستاد انتخابات، هیئت نظارت، شورای نگهبان، نماینده دادستان، دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، نمایندگان نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری و معاونان حوزه‌های پیام در رسانه استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این آیین مهدی صادقی موحد با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات رسانه ملی در بحث انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی‌بر اهتمام جدی صدا و سیما برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوع با تولید برنامه‌های متنوعی در جهت تبیین اهمیت انتخابات خبر داد.

دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما راه اندازی 13 کانال‌های تبلیغاتی و  ضبط برنامه‌های تبلیغی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را یکی از اهداف و راهبردهای رسانه ملی برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم و رقابت سالم برشمرد و خاطر نشان شد : برنامه‌های تبلیغی خبرگان رهبری از شبکه‌های استانی صدا و سیما پخش خواهد شد.

وی در خصوص قرعه کشی و پخش برنامه‌های تبلیغی نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری خاطر نشان شد: زمان پخش تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری پس از قرعه کشی  در شبکه سهند از روز چهارشنبه 25 بهمن آغاز و نهم اسفند پایان خواهد یافت . هر نامزد خبرگان رهبری یک برنامه تلویزیونی 18 دقیقه ای خواهد داشت که در رادیو نیز فایل صوتی همان برنامه ضبط شده پخش می‌شود.

در ضبط برنامه‌های تبلیغی انتخابات خبرگان رهبری؛ سید محمدعلی آل هاشم، سید باقر سیدی بنابی، جواد حاجی زاده، محمدتقی پورمحمدی، سیدمحمدواعظ موسوی و علی ملکوتی شرکت کردند و پس از برگزاری آیین قرعه کشی ترتیب پخش برنامه‌های هر یک از نامزدها تعیین و به نمایندگان آنها اعلام و ابلاغ شد.

ساعات پخش تبلیغات نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در سیمای استانی سهند در سه بخش 12 تا 12:30 ، 17 تا 17:30 و 22:30 تا 22:50 و در شبکه استانی صدا نیز در سه بخش 9 تا 9:20 صبح ، 14:30تا 14:50 و 21 تا 21:20 خواهد بود.

گفتنی است در ابتدای این آیین هر یک از نمایندگان نامزدهای خبرگان پیشنهادات، دیدگاه‌ها ، انتقادات و نظرات خود را در خصوص پخش برنامه‌ها بیان کردند.

برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از آذربایجان شرقی شش نامزد با یکدیگر رقابت خواهد کرد. 

امتیاز شما