امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

اصول استفاده از الگوهای برگشتی در بورس

مشاهده ۱۱۹
۱۴۰۲/۱۱/۲۵- ۰۸:۴۲

برنامه "زنگ اقتصاد"، چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه به موضوع اصول استفاده از الگوهای برگشتی در بورس اختصاص خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آموزش مباحث کلیدی اقتصادی، مثل بورس، تجارت، مدیریت و آموزش نیروی انسانی، ارائه آموزش های کلیدی و راهبردی در حوزه اقتصاد کلان از جمله موضوعاتی است که در زنگ اقتصاد شبکه رادیویی اقتصاد مورد توجه قرار می‌گیرد.

الگوهای بازگشتی یکی از موثرترین ابزارهای تحلیل تکنیکال در تشخیص روند می‌باشد که همیشه مورد توجه تحلیلگران بازار است. این الگوها، اصول و ساختاری دارند که کسب آگاهی و شناخت از آنها برای هر معامله‌گری که می‌خواهد در بازار بورس فعالیت کند، لازم و ضروری به شمار می‌رود. در این الگوها، نمودار قیمتی بعد از طی روند مشخصی در طول بازه زمانی، روند آن متوقف و یا خنثی می‌شود و یا در جهتی مخالف روند قبلی خود، روند حرکتی جدیدی را در پیش خواهد گرفت.
در الگو های برگشتی امکان دارد که یک روند نزولی به روند صعودی قبلی بازگردد و یا یک روند صعودی به یک روند نزولی تبدیل شود. به‌واقع در الگوی برگشتی، نقطه عطفی در نمودار به وجود می‌آید که روند بعدی را تحت تأثیر خود می‌گذارد.

"زنگ اقتصاد" از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز به صورت زنده تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو اقتصاد می‌شود.

امتیاز شما