امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

مستند رادیویی «مسیر انقلاب تا آزادی» از رادیو تهران

مشاهده ۱۸۱
۱۴۰۲/۱۱/۱۱- ۱۴:۴۱

شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه «مسیر انقلاب تا آزادی» و «مهرآباد» به استقبال دهه فجر می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستند رادیویی «مسیر انقلاب تا آزادی» کاری از گروه تاریخ و معارف شبکه رادیویی تهران که با موضوع روایت راهپیمایی‌های تاریخی مردم ایران علیه رژیم پهلوی و تاریخچه راهپیمایی‌هاست که تا 21 بهمن،  ساعت ۱۶ روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.
این ویژه برنامه همراه با تبیین کارشناسی دکتر احمد ابوحمزه و دکتر حامد فروزان پژوهشگر تاریخ معاصر پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «مهرآباد» کاری از گروه فرهنگ، جامعه و سلامت که مراسم سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) در روز ۱۲ بهمن در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) را از ساعت 9:30 تا 11 از رادیو تهران پوشش می دهد.
گروه فرهنگ، جامعه و سلامت برنامه «میدان جمهوری» را برای ویژه دهه فجر تدارک دیده اند که با 5 برنامه از ساعت 12:30 و تکرار آن ساعت 22:30 ، از 14 تا 18 بهمن، گفت وگوی کارشناسانه با موضوعات انقلابی و هدف آشنایی هرچه بیشتر جوانان با انقلاب اسلامی، مرور دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف و...  روی آنتن می رود.

«سینما بهمن» به مناسبت دهه فجر از 12 تا22 بهمن ماه با استقرار در محل برگزاری جشنواره فیلم فجر در گفت وگو با عوامل فیلم های در حال اکران و برگزیده‌ها از ساعت 21 پخش می‌شود.

برنامه «تهرانک» در طول دهه فجر با پرداختن به سرودهای انقلاب و..، برنامه «سعادت آباد» و برنامه «فرصت» به دستاوردهای اقتصادی و علمی انقلاب می‌پردازند. برنامه«شمس العماره» به دستاوردهای حوزه فرهنگی و برنامه  «میدان فرهنگ» به ادبیات انقلاب می‌پردازد و ویژگی‌های زنان انقلابی در »مهربانو» بررسی می‌شود.

برنامه «کتاب شب» با موضوع انقلاب، شهر آفتاب، سعادت آباد و تهران من توجه به موضوع انقلاب و دهه فجر در طول دهه می‌پردازند.

امتیاز شما