امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«مندلوری» از امروز در شبکه تماشاست

مشاهده ۲۲۷
۱۴۰۲/۱۱/۱۱- ۱۴:۰۵

مجموعه نمایشی «مندلوری» با گویندگی ۳۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مجموعه نمایشی در گونه اکشن، ماجراجویی و فانتزی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳، از امشب چهارشنبه 11 بهمن ماه ساعت 23:00 روی آنتن شبکه تماشا می رود.

مدیر دوبله این سریال افشین زی نوری و صدابرداری آن به عهده مهدی پاینده است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علی بیگ محمدی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، حسین خدادادبیگی، سیما رستگاران، منوچهر زنده دل، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، مینا شجاع، داود شعبانی نصر، خسرو شمشیرگران، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، علیرضا کامیابی پور، نسرین کوچک خانی، اسفندیار مهرتاش، غلامرضا مهرزادیان، بهمن‌هاشمی، نازنین یاری و افشین زی نوری صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فصل از سریال نیز مانند فصول قبل درباره یک تفنگدار تنها به نام مندلورین است که درد و رنج بسیاری کشیده و در یک کهکشان دورافتاده سرگردان است، او شخصیت اصلی داستان است. او باید از یک کودک که جدای بالقوه است، در برابر نیروهای امپراتوری محافظت کند.

یکی از سریال هایی که بر اساس مجموعه فیلم های معروف «جنگ ستارگان» ساخته شده اند و در همان حال و هوا هستند: داستانی علمی تخیلی با شخصیت های متنوع و جلوه‌های ویژه ای خارق العاده و دیدنی. سریال با ساخت خارق العاده اش برنده جوایز بی شمار از جمله 15 امی و بیش از 200 جایزه از جشنواره‌های مختلف شده است.

شبکه‌ی تماشا مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما