امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش دو سریال جدید کره ای از شبکه تماشا/ «جومونگ 3» به زودی روی آنتن

مشاهده ۶۵۸
۱۴۰۲/۱۰/۰۲- ۱۳:۳۹

دو سریال جدید کره ای از شبکه تماشا پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال «جومونگ» یک سریال تلویزیونی کره‌ای که توسط لی جو هاوان کارگردانی شده است. داستان این سریال بر اساس افسانه‌های تاریخی درباره جومونگ الهام گرفته شده است. این سریال حتی در بازپخش ها متعدد هم مورد توجه مخاطبان رسانه ملی  قرا گرفته است.

با استقبال مخاطبان رسانه ملی سریال «امپراطور باد‌ها» درژانر درام، تاریخی و اکشن را برای مخاطبان پخش کرد. این مجموعه به دلیل ادامه دادن بحث افسانه جومونگ، به جومونگ ۲ نیز معروف است و ماجرای این مجموعه سال‌ها پس از ماجرا‌های سریال جومونگ، و دربارهٔ سومین پادشاه گوگوریو موهیول است، که از ابتدای تولدش پیشگویی‌های منفی دربارهٔ او شد و به دلیل همین پیشگویی‌ها، او توسط پدرش پادشاه یوری رانده شد و به غار گیرین، قبر پادشاه اول جومونگ، انتقال یافت و...

سریال «امپراطور باد‌ها» این شب ها از شبکه تماشا پخش شد و با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

از امشب شبکه تماشا سریال «امپراطور افسانه‌ها» پخش می‌کند که محصول 2010 کره جنوبی و در ژانر تاریخی ساخته شده است. این سریال اسپین آف دو سریال «جومونگ» و «امپراطور باد‌ها» است.

در خلاصه این سریال آمده سال ها بعد از  پیروزی جومونگ و فتح سرزمین گوگوریو به دست او و سوسانو ،بین این دو بر سر اداره گوگوریو اختلاف جدی پیش می آید. جومونگ که از برخورد و زیاده خواهی سوسانو خشمگین شده است او را از کشور بیرون می‌کند و سوسانو نیز با ابراز نارضایتی از خودخواهی‌ها و غروری که جومونگ را در برگرفته به همراه پسران و اعضای قبیله اش گوگوریو را ترک کرده و....

 شبکه تماشا با توجه به درخواست مخاطبان  درتدارک دوبله سریال « جامیونگ گو» است. این سریال داستان جومونگ و نوادگانش را به تصویر می‌کشد.

سریال «جامیونگ گو» به دوران فروانروایی موهیول بر گوکوریو می‌پردازد و زمانی را نشان می دهد که گوگوریو برای بدست آوردن غذای روزانه مردمانش دچار مشکل شده و موهیول به همراه شاهزاده اش هودانگ برای تامین آذوقه مردم چشم به سرزمین‌های حاصلخیز اطراف دارند و یکی از این سرزمین‌ها نانگ نانگ است که پادشاهی آن به تازگی توسط دو فرمانده کشور سقوط کرده و جنگ بین خانواده‌های دو فرمانده برای تصاحب تاج و تخت شروع شده و هودانگ که پسر موهیول و نوه جومونگ موسس گوگوریو است  قصد دارد از این آشفتگی استفاده کند و آن سرزمین را صاحب شود.

امتیاز شما