امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«رستگاری» با شبکه تماشا

مشاهده ۲۷۷
۱۴۰۲/۱۱/۰۸- ۱۲:۴۹

سریال «رستگاری» با گویندگی ۱۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سریال در گونه جنایی، درام و رازآمیز محصول انگلیس و ایرلند در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

مدیر دوبله این سریال زهره شکوفنده است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، محمد تنهایی، ثریا فریناز، علی جلیلی باله، زویا خلیلی آذر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، میلاد فتوحی، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، علی منصوری راد، مریم مهماندوست، عباس نباتی، رزیتا یاراحمدی و زهره شکوفنده صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این سریال درباره کولیت کانینگهام، افسر پلیس لیورپول انگلیس است که به دوبلین ایرلند نقل مکان می‌کند تا درباره‌ی مرگ فرزندش، کیت که 17 سال از او دور بوده، تحقیق کند. کولیت متوجه می‌شود که قتل استیسی توسط نامزدش ایون مالونی رخ داده است که از کیت برای فروش مواد مخدر سوء استفاده می‌کرده است.

«رستگاری» سریال جذابی است که جذابیت خود را از پیگیری رازهای قتل دختری توسط مادر پلیسش به دست می آورد. سریال، درونمایه ی بسیار خوبی درباره ی اهمیت خانواده دارد، چون کیت وقتی از خانواده اش جدا می‌شود در برابر دنیای خشن و وحشی بیرون تنها می ماند و قربانی می‌شود. همچنین، وقتی کولیت پیگیر پرونده ی مرگ دخترش می‌شود، به تدریج رابطه ی خود را با نوه‌هایش تحکیم و تا پای جان از نوه‌هایش در برابر دنیای وحشی و خشن پیرامونی حمایت می‌کند. سریال برنده 2 و نامزد 4 جایزه از جشنواره‌های مختلف ملی و بین المللی شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تماشا، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما