امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در معاونت برون مرزی رسانه ملی ؛
در معاونت برون مرزی رسانه ملی ؛

دیدار صمیمانه معاون برون مرزی با همکاران رادیو ارمنی در اولین روز سال نو میلادی

مشاهده ۱۹۱
۱۴۰۲/۱۰/۱۲- ۱۰:۵۵
تعداد بازدید:191

دکتر احمد نوروزی معاون برون مرزی رسانه ملی و حسین شیخیان سرپرست شبکه سحاب با حضور در رادیو ارمنی معاونت برون مرزی آغاز سال نو میلادی را به همکاران در این رادیو تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، در ابتدای این دیدار دکتر نوروزی سال نوی میلادی را به همکاران رادیو ارمنی و تمام ارامنه ایران و جهان تبریک گفت و سالی همراه با سلامتی، آرامش و موفقیت را برای همگان آرزو نمود. 

معاون برون مرزی درادامه این دیدار گفت: همزیستی در کنار هموطنان مسیحی و ارامنه  همیشه با حس خوبی همراه بوده و این نشان دهنده همزیستی توام با احترام و محبت ادیان الهی برای سالیان متمادی در کنار هم است. 

نوروزی افزود: همکاران در رادیو ارمنی همانند سایر همکاران در رادیو و تلویزیون‌های معاونت برون مرزی، رسانه جمهوری اسلامی هستند و مسئولیت سنگینی بر دوش دارند شما با برنامه سازی و تولید محتواهای غنی و تاثیر گذار بازگو کننده زندگی واقعی و روزمره ارامنه در ایران هستید و باید در جهت از بین بردن پروژه ایران هراسی و اقلیت ستیزی، که توسط رسانه‌های غربی تبلیغ می‌شود، با برنامه ریزی قوی تر از گذشته رو به جلو حرکت نمایید و باید در انتقال حقایق و واقعیت ها رسانه، مرجع و پیشرو باشید.

دکتر نوروزی در پایان این دیدار گفت: امیدوارم جنگ ها و درگیری‌های منطقه ای و فرامنطقه ای در دنیا تمام شود، خصوصا ظلم و جنایت علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین به پایان برسد و به پیروزی نهایی فلسطین و نیرهای مقاومت منجر شود.

در ادامه این دیدار حسین شیخیان سرپرست شبکه سحاب نیز ضمن تبریک سال نوی میلادی به همکاران رادیو ارمنی و سایر ارامنه جهان، آرزو کرد سال نو میلادی سالی پر از خیر و برکت برای تمامی مردم جهان و سال جدید پیش رو سال پایان جنگ و خونریزی درجهان باشد. 

شیخیان گفت: تمام تلاش ها به سمت بهتر شدن است و امیدوارم تلاش ها و اقدامات اخیر (راه اندازی شبکه سحاب) که در جهت انسجام بیشتر رادیوهای معاونت برون مرزی انجام شده بزودی به ثمر نشسته و پیشرفت های روز افزونی را شاهد باشیم.

وی همچنین گفت: موج رادیو ارمنی حفظ خواهد شد و در جهت بالابردن کیفیت برنامه‌ها تلاش می‌کنیم و با  حرکت به سمت فضاهای رسانه ای جدید سعی داریم تا بتوانیم اغنای بیشتری در جامعه هدف  ایجاد کرده و  راه اندازی بخش تلگرام رادیو ارمنی نیز بر پایه همین دستورالعمل است.

در این دیدار علیرضا حسنیان، مدیر رادیو ارمنی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و تحولات این رادیو در سال 2023 گفت: عوامل رادیو ارمنی در سال جدید با اشتیاق و عزمی راسخ تر به راه خود در مسیر معرفی ایران و ارائه خدمات رسانه ای مورد اعتماد به جامعه ارامنه ادامه می دهند.

در پایان این دیدار صمیمی‌کارکنان رادیو ارمنی نیز با تبریک سال نو میلادی به ارامنه ایران و جهان، آرزوی سالی خوش و به دور از جنگ و درگیری برای همگان داشتند و همچنان بر حرکت در مسیر تحول در رسانه تاکید کردند.

رادیو ارمنی برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۲۵ خورشیدی (1946 میلادی) روزانه  برنامه‌های متنوعی را به زبان ارمنی برای ارامنه داخل و خارج کشور پخش می‌ کند و ضمن اطلاع‌رسانی در خصوص رویدادهای ایران و ارمنستان، رخدادهای جامعه ارمنیان را به صورت ویژه پوشش می‌دهد.

امتیاز شما