امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش «مسیر آسمانی» از رادیو تهران با همکاری 5 شبکه استانی

مشاهده ۱۲۷
۱۴۰۲/۱۰/۱۲- ۱۰:۳۶

همزمان با ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شبکه رادیویی تهران، با هدف تبیین و ترویج ابعاد مکتب شهید سلیمانی ویژه برنامه «مسیر آسمانی» را با همکاری 5 شبکه استانی پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امسال که چهارمین سالگرد عروج ملکوتی شهید حاج قاسم سلیمانی است شبکه رادیویی تهران، ویژه برنامه «مسیر آسمانی» را با همکاری 5 شبکه استانی تهران، خوزستان، خراسان رضوی، کرمان و قم تا چهارشنبه 13 دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تقدیم مخاطبان می‌کند.
این ویژه برنامه با فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی از ساعت 23 تا 24  روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.
 تشریح شخصیت و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی، انعکاس پیامدهای شهادت سردار سلیمانی در کشور و منطقه،تشریح نقش شهید سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت و همچنین تبیین و ترویج ابعاد مکتب شهید سلیمانی و... از بخش هایی است که از ویژه برنامه مسیر آسمانی رادیو تهران پخش می‌شود.

«مستند سردار دل ها»
ویژه برنامه گروه ورزش و تفریحات با عنوان «مستند سردار دل ها» چهارشنبه از ساعت 12:30 مستندی است در خصوص نقش پر رنگ و تاریخی سردار شهید قاسم سلیمانی با محوریت مقاومت در منطقه خاورمیانه که از دوران دفاع مقدس آغاز شد و تاکنون ادامه دارد. از دفاع و آزادسازی خرمشهر گرفته تا مبارزه همه جانبه با داعش و بیرون کردن این متجاوزان در عراق، سوریه و پیام حماسی سردار در اعلام پایان داعش و ایجاد نیروهای مردمی در این دو کشور .
این مستند نشان می‌دهد که چگونه سردار دل‌ها تحلیل کردند که تمام جنگ های منطقه بخاطر ترس از بین رفتن رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه بوجود آمده و باید مقاومت همچنان ادامه داشته باشد. این مستند نشان می‌دهد چگونه سردار قاسم سلیمانی باعث بیداری مردم منطقه و جهان شده و جریان مقاومت به قبل و بعد شهادت سردار برمی‌گردد که شهیدان عزیزی چون سردار رضی موسوی و دیگران امت واحده ی اسلامی را معنی می دهد.

امتیاز شما