امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
به همت اداره کل روابط عمومی انجام شد
به همت اداره کل روابط عمومی انجام شد

قدردانی از تلاش خبرنگاران گروه «هنر و سینما»ی خبرگزاری صداوسیما

مشاهده ۵۷۲
۱۴۰۲/۰۹/۰۵- ۰۹:۵۴
تعداد بازدید:572

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در راستای قدردانی از تلاش خبرنگاران سازمان، روز چهارشنبه بیست ونهم آبان ماه، پذیرای اعضای تحریریه گروه تخصصی «هنر و سینما»ی خبرگزاری صداوسیما بود و ضمن دیدار و گفت وگو، قدردان تلاش آنها شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حسین قرایی، مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در این نشست با بیان اینکه امروز میزبان گروه تخصصی هنر و سینمای خبرگزاری صداوسیما هستیم اظهار کرد: تاکنون پذیرای سردبیران، دبیران و خبرنگاران 20 گروه تخصصی خبرگزاری بوده ایم و هربار بر دانش و ذوق خودمان افزوده شده است.

وی افزود: از شنیدن دغدغه‌ها و انتقادات استقبال می‌کنیم؛ هر نکته ای هم که مطرح می‌شـود به مثابه نقد درون گفتمانی تلقی می‌کنیم که دلسوزانه هستند، باعث رشد می‌شوند و اتفاقا باید آنها را با گوش جان شنید، نقاط ضعف را اصلاح و نقاط قوت را تقویت کرد.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی ضمن مروری بر اهداف برگزاری سلسله نشست های تخصصی اداره کل روابط عمومی‌ با خبرنگاران معاونت سیاسی اظهار کرد: در پی شناختن و شناساندن خبرنگارانمان در حوزه‌های کاری مختلف، قدردانی از خدمات ارزشمند آنها و هم افزایی درون سازمانی در این محافل هستیم.

قرایی ادامه داد: رسانه ملی به شما افتخار می‌کند و باتوجه به مسئولیت خطیری که در بازتاب مشکلات حوزه تخصصی و همچنین پیگیری دغدغه‌های مردمی دارید تلاش می‌کنیم در اداره کل روابط عمومی صدای شما را بشنویم، به سهم خودمان به کارهای خوبتان ضریب بدهیم و با هم افزایی فضا را برای شنیدن و انتقال مسائل فراهم و در راستای کاهش دغدغه‌های موجود گام برداریم.

زهرا چخماقی، سردبیر گروه هنر و سینمای خبرگزاری صداوسیما نیز در این نشست پوشش تصویری گسترده رویدادهای هنری در ماه‌های گذشته را یکی از اتفاقات خوب دوران تحول دانست و اظهار کرد: البته کمبود نیرو یکی از دغدغه‌های ماست و باعث شده است نتوانیم آن گونه که باید همه رویدادهای هنری و سینمایی را با نگاهی تحلیلی منعکس کنیم.

فرزانه آذرفام، خبرنگار و جانشین سردبیر گروه هنر و سینمای خبرگزاری صداوسیما نیز با اشاره به اینکه در حوزه‌های زیادی کار کردم و سـالها خبرنگار ورزشی و اجتماعی بودم تا به این گروه آمدم عنوان کرد: ما هرگز در سالهای دور به موضوع سینما و هنر به این شکل نمی‌پرداختیم، اما اکنون روی موضوعات به صورت تخصصی کار می‌شود.

علی صدر ظریف، دبیر خبر و خبرنگار گروه هنر و سینمای خبرگزاری صداوسیما نیز ضمن مروری بر سوابق ورودش به سازمان صداوسیما از سال 77 تاکنون گفت: در حوزه هنرهای تجسمی فعالیت می‌کنم و علاقمند به این حوزه بودم. هنرهای تجسمی مهجورتر از باقی هنرهاست و جای کار بسیاری دارد. الزم است به مقوله هنرهای سنتی و تجسمی‌بیشتر پرداخته شود.

در پایان این نشست مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزشمند تحریریه این گروه در عرصه خبررسانی قدردانی کرد.

زهرا چخماقی سردبیر، فرزانه آذرفام خبرنگار و جانشین سردبیر، مهسا خاوری دبیر خبر و خبرنگار، علی صدر ظریف دبیر خبر و خبرنگار و ســمیرا جلیلیان خبرنگار از حاضران در این جلسه بودند که تقدیر شدند.

امتیاز شما