امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در برنامه "غزه تحت حمله" صورت می‌گیرد؛
در برنامه "غزه تحت حمله" صورت می‌گیرد؛

بحران انسانی غزه زیر ذره‌بین پرس تی‌وی

مشاهده ۱۷۸
۱۴۰۲/۰۹/۰۴- ۱۴:۳۴
تعداد بازدید:178

برنامه "غزه تحت حمله" GAZA UNDER ATTACK شبکه پرس تی‌وی نگاهی کارشناسانه دارد به بحران انسانی در غزه.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته "غزه تحت حمله" در گفت‌وگو با کارشناسان بحران انسانی در غزه پس از حمله رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه با اجرای امینا تیلور و سعید پورعزا به همین مناسبت گفت‌وگو می‌کند با کارول اسودرز، فعال حقوق بشر و مارک وادسورث نویسنده و فعال اجتماعی.

بحران انسانی که رژیم اسرائیل در نوار غزه بر فلسطینیان تحمیل کرده است، اکنون در دومین ماه خود قرار دارد. رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل‌کشی که در آن تاکنون نزدیک به ۱۲ هزار فلسطینی جان خود را از دست داده‌اند، ساکنان غزه را وادار به ترک خانه‌های خود کرده است.

از سوی دیگر، اسرائیل دبیر کل سازمان ملل را متهم کرده است که برای این کار مناسب نیست و یهودستیز است.

مجریان برنامه این پرسش را با کارشناسان در میان می‌گذارند که ارزیابی شما از شرایطی که فلسطینیان در آن قرار دارند چیست؟ و آیا رژیم صهیونیستی به آتش‌ بس موقت پاییند خواهد ماند؟

"غزه تحت حمله" عنوان برنامه جدید شبکه پرس تی‌وی به مناسبت حمله اسرائیل به نوار غزه است. شبکه پرس تی‌‌وی در طول مدت حمله اسرائیل به نوار غزه برنامه "غزه تحت حمله" را روی آنتن می‌برد.

برنامه «غزه تحت حمله» امروز ساعت ۲۳:۳۰ و بازپخش روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150123این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

 

 

امتیاز شما