امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی
دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی

تاکید بر انعکاس فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در رسانه ملی

مشاهده ۲۱۳
۱۴۰۲/۰۷/۲۲- ۰۹:۲۸
تعداد بازدید:213

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان به ‌منظور همکاری و هماهنگی در انعکاس فعالیت‌های این ستاد با مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی دیدار و تبادل نظر کردند .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در این دیدار از فعالیت‌های خداپسندانه، تلاش مجاهدانه و جهادی ستاد در کشور و استان در حوزه محرومیت‌زدایی، اقدامات روبنایی و درمانی، زیرساختی، خدمات اجتماعی، تسهیلات وام، بسته معیشتی، فعالیت‌های کار آفرینی، اشتغالزایی و..  تمجید کرد و گفت: انعکاس این فعالیت ها از طریق رسانه ملی، امیدبخشی به جامعه را در بر خواهد داشت .

وی با اعلام آمادگی برای پوشش رسانه‌ای اقدامات و فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) در استان افزود: اگر کارهای عمرانی و خدماتی ستاد پیوست فرهنگی داشته باشند مردم از خدمات گسترده آن مطلع خواهند شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان نیز در ابتدای این دیدار، ضمن تقدیر و  تشکر از همراهی و همکاری صمیمانه شبکه سهند، با ارائه گزارشی از اقدمات صورت گرفته در حوزه‌های منابع انسانی و منابع تجهیزاتی و امکاناتِ زیرساختی، نقش این ستاد را در رفع برخی از مسائل و مشکلات اساسی استان بسیار مهم و تاثیرگذار خواند.

مصباح ربّانی با تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان شرقی؛ مدیریت تخصیص و توزین مناسب اعتبارات، عمل به وعده‌ها و احساس تعهد برای فعالیت‌های ستاد را مورد تاکید قرار داد و اساس فعالیت‌های این ستاد را بر پایه‌ی مشارکت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات ستاد بر حسب نیازسنجی حمکرانی اجتماعی و نیازهای روز جامعه صورت می‌گیرد خاطر نشان شد : فعالیت‌های اجتماعی و خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در قالب اقدامات کارآفرینی و توسعه اشتغال، احداث مدرسه و خدمات اجتماعی، عمرانی و بهداشتی و فعالیت‌های محرومیت زدایی و عام‌المنفعه در کشور انجام می‌شود و این ستاد با حضوری درخشان و نتیجه بخش در همه بحران‌ها و صحنه‌ها در کم‌ترین زمان ممکن با مؤثرترین و بهترین تجهیزات توانسته به رسالت خود عمل نماید.

امتیاز شما