امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

مروری بر دستاوردهای دفاعی کشور

مشاهده ۱۷۰
۱۴۰۲/۰۶/۰۸- ۰۹:۴۳

برنامه «پلاک هشت» رادیو ایران، در هفته دولت به معرفی دستاوردهای دفاعی کشور می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متین السادات فیروزی تهیه کننده این هفته برنامه «پلاک هشت» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  دو یار دیرین انقلاب شهید «رجایی و باهنر» بیان کرد :همزمان با هفته دولت در برنامه به معرفی دستاوردهای دفاعی کشور پرداختیم و در همین راستا با دکتر حسین میرزایی مدیر کل توسعه همکاری‌های صنعتی وزارت دفاع پیرامون وضعیت کشور از نظر فناوری‌های دفاعی در دنیا و بهره برداری از سرریز صنایع دفاعی گفت و گو کردیم.

وی ادامه داد: با سجاد جدیدساز، مسئول نمایشگاه صنعت دفاعی وزارت دفاع از فناوری‌های ارایه شده در این نمایشگاه و توانمندی دفاعی کشور گفت و گو کردیم.

 فیروزی افزود: به علاوه در هفته جاری به بیان جنایات منافقان به ویژه در دهه ۶۰ که منجر به شهادت گروهی از مسئولین و مردم شد، پرداختیم و با همراهی دکتر لیلا وصالی معاون آموزشی انجمن سواد رسانه ای از تلاش های منافقان برای پاکسازی جنایت هایشان در اخبار رسانه‌های غربی و وظیفه رسانه‌های داخلی و مردم برای حضور موثر در جهاد تبیین و افشا و برملاسازی جنایت های منافقان گفت و گو کردیم.

 تهیه کننده «پلاک هشت» در پایان متذکر شد چهارشنبه 8 شهریور، در روز پایانی هفته دولت و به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر از روحیه انقلابی این دو شهید در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم با اقدام منافقان به شهادت رسیدند، خواهیم گفت و با همراهی بنیاد هابیلیان (بنیاد خانواده شهدای ترور)، مروری برزندگی شهدا و قربانیان مظلوم ترور که در سال های بعد از انقلاب به دست گروهک های تروریستی و منافقان به شهادت رسیدند خواهیم داشت.

گفتنی است «پلاک هشت» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای آرش احمدی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما