امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
«مسائل و حلول» از شبکه الکوثر می‌پردازد؛
«مسائل و حلول» از شبکه الکوثر می‌پردازد؛

لزوم توجه و اهمیت به احساسات دیگران

مشاهده ۱۵۷
۱۴۰۲/۰۶/۰۷- ۱۲:۱۳
تعداد بازدید:157

در برنامه «مسائل و حلول» از شبکه الکوثر موضوع لزوم توجه و اهمیت دادن به عواطف و احساسات خانواده، اطرافیان و دیگران مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه تبیین می‌شود که: عواطف، گرایش ها، احساساتی است که توجه انسان را از خود به نفع غیر معطوف می دارد. عواطف، استعدادی است فطری و از سرمایه‌های مهم آدمی است که در تربیت و کسب فضایل، نقشی اساسی ایفا می‌کند. زندگی انسان از حرارت عواطف گرم می‌شود. احساسات و عواطف انسانی، زندگی را غنی و پربار ساخته، آن را قابل تحمل کرده، از یک نواختی بیرون می آورد. فداکاری‌ها، از خود گذشتگی‌ها، نوازش یتیمان، دستگیری بینوایان، مهر و محبت، عشق و دلسوزی، قدردانی و سپاسگزاری، صله رحم و...همه و همه از احساسات و عواطف پاک انسانی سرچشمه می‌گیرد.

تشریح مطالب بالا به انضمام موضوعاتی همچون: تفاوت عواطف و عقل، ظهور عواطف در کودکان، عواطف و احساسات در روایات، جایگاه محبت و دوستی در میان عواطف انسانی، جایگاه سپاسگزاری، کنترل عواطف و احساسات و ... کلید واژه‌هایی است که توسط کارشناس برنامه «سید سامی الخضرا» در برنامه «مسائل و حلول» برای مخاطبان و بینندگان عرب زبان شبکه الکوثر مطرح می‌شود.

برنامه «مسائل و حلول» سه شنبه 7 شهریور ساعت 21:00 به وقت تهران، با تهیه کنندگی ایمان صالح، اجرای ربی عساف و محصول گروه اجتماعی بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما