امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛

دعوت به تشدید مقاومت امت و رهبران عربی اسلامی

مشاهده ۱۰۸
۱۴۰۲/۱۲/۲۱- ۱۱:۲۷
تعداد بازدید:108

برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه جهانی الکوثر، امشب موضوع «دعوت به تشدید مقاومت در میان امت و رهبران عربی و اسلامی» را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی خطاب به رهبران و نمادها و علمای امت عربی و اسلامی از آنها خواست اقدام فوری و جدی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه و نجات مردم فلسطین انجام دهند و اسرائیل را در سطح سیاسی و دیپلماتیک منزوی کنند. هنیه با تاکید بر لزوم اعمال فشار بر کشورهای حامی رژیم صهیونیستی با هدف مجبور کردن این رژیم جهت توقف جنگ به‌شکل فوری و بی‌قیدو شرط اعلام کرد: مردم ما امسال درحالی به استقبال ماه مبارک رمضان می‌روند که در معرض شنیع‌ترین جنایت‌ها در جنگ نسل‌کشی دشمن علیه غزه قرار دارند.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین خواستار انجام تلاش‌های بیشتر برای محاکمه رژیم اشغالگر و افشای جنایت‌های این رژیم و منزوی کردن آن در سطح سیاسی و دیپلماتیک به‌خاطر جنایات جنگی و ضدبشری که این رژیم علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد، شد.

برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان مطلع و آگاه، با اجرای امل شبیب و تهیه کنندگی همینه بختیاری هر شب ساعت 19:15 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما