امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش زنده و انعکاس تردد زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین

مشاهده ۲۲۷
۱۴۰۲/۰۶/۰۵- ۱۵:۴۴

صداوسیمای آذربایجان غربی برای اطلاع رسانی از تردد زائران اربعین حسینی از مسیر مرز تمرچین با استقرار گروه خبری و همچنین موکب رسانه ای آخرین وضعیت را بصورت زنده و مستمر از شبکه استانی منعکس می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه آذربایجان غربی با پخش زنده از وضعیت مرز تمرچین و ارتباط با موکب های مستقر در این مرز که در دومین سال، میزبان ورود زائران استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان عازم کربلا در نظر گرفته شده در تلاش است تا تمهیدات و اخبار لحظه به لحظه تردد را به سمع و نظر مخاطبان خود و عاشقان حسینی برساند.

ارتباط های زنده متعدد با مرز تمرچین واقع در شمالغرب کشور، گفتگوبا مسئولان امر و پخش در برنامه‌های مختلف سیما، و همچنین ارتباط با موکب های مستقردر مرز و نیز مسیر تردد زائران از تمهیداتی است که صداوسیمای آذربایجان غربی برای انعکاس تردد زوار اربعین حسینی و اطلاع رسانی به موقع در نظر گرفته است.  شبکه آذربایجان غربی در تلاش است تا  گوشه ای از عظمت راهپیمایی اربعین  حسینی را به تصویر بکشد.

ارتباط زنده با کربلای معلی و سایر امکان مذهبی نیز از دیگر برنامه‌های صداوسیمای آذربایجان غربی در روزهای منتهی به اربعین است.

امتیاز شما