امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

مراسم بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی

مشاهده ۹۴
۱۴۰۳/۰۲/۰۴- ۱۷:۰۲

به مناسبت چهارم ازدیبهشت و هشتادو چهارمین سالگرد تاسیس رادیو ، با حضور مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی مراسم گرامیداشت روز رادیو با تجلیل و تکریم از کارکنان رادیو و هنرمندان عرصه صدا و پیشکسوتان در محل اتاق جلسات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ناصر حجازی فر مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی با تبریک سالروز تاسیس رادیو به خانواده بزرگ رادیو چی چست و مخاطبان گرانقدر و صمیمی آن و همچنین تلاشگران رسانه رادیو و شبکه استانی گفت: از تلاش تمامی همکاران هنرمند خود در معاونت صدا که برای ارتقای کیفی و محتوایی رادیو بویژه در دوره تحولی با شعار هویت محوری و عدالت گستری در جبهه فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف رسانه ملی در تلاشند تشکر و قدردانی می‌کنم.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود بعد ار شنیدن صحبت های حاضران در جلسه توضیحاتی در خصوص رفع دغدغه‌های همکاران ارائه نمود و خاطرنشان کرد: سعی ما در بحث ساماندهی نیروها رعایت عدالت و اولویت بندی در این زمینه است و به جد پیگیر این موضوع بوده و تلاش می‌کنیم. وی امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه را یکی از مهمترین رویکردهای رادیو برشمرد و افزود: همکاران رادیوانسانهای فداکار و باانگیزه ای هستند که با عمق وجود تلاش می‌کنند تا لحظات خوبی را برای مخاطبان رادیو رقم بزنند .

در ابتدای این جلسه معاون صدا گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه صدا ارائه نمود و سپس همکاران حاضر در جلسه به بیان نظرات و دیدگاهها ی خود پرداختند و در پایان با هدایایی از تلاش کارکنان ، هنرمندان و پیشکسوتان رادیو چی چست تجلیل شد.

امتیاز شما