امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته دولت در صداوسیمای آذربایجان غربی

مشاهده ۲۷۷
۱۴۰۲/۰۶/۰۲- ۱۶:۳۲

همزمان با آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، صداوسیمای آذربایجان غربی برنامه‌های گوناگونی را در راستای اطلاع رسانی و انعکاس خدمات دولت در استان تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای آذربایجان غربی در هفته دولت با برنامه‌های متنوع سعی دارد از فرآیند توسعه، پیشرفت و آبادانی استان تا سایرفعالیت های دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسانی به مردم گزارش ارائه نماید. برهمین اساس سیمای آذربایجان غربی ویژه برنامه زنده «گون آیدین» در هفته دولت هر روز از ساعت 7:30 به تهیه کنندگی داود غفاری آذر با دعوت از مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی بخش های مختلف و برنامه «در مسیر پیشرفت» به تهیه کنندگی حسین جنگجو و برنامه شبانگاهی «اولدوز» به تهیه کنندگی حسن فرخی هر شب ساعت 22 و در برنامه‌های «آبادگران» به تهیه کنندگی رضا دلگرم، «تکاپوی صمت» به تهیه کنندگی ساسان باغداران، «خانه و مدرسه» به تهیه کنندگی لیلا خوشنهاد از آغاز هفته دولت با دعوت از معاونان استاندار، مدیران دستگاههای اجرایی و نیز کارآفرینان نمونه فعالیت های دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسانی را به روی آنتن می‌برد. این برنامه‌ها با موضوعات گوناگون به تبیین عملکرد و معرفی دستاوردها و انعکاس فعالیت های دولت می‌پردازند. سایر برنامه‌ها سیما نیز به انعکاس دستاوردها و گزارش اقدامات دولت در حوزه مختلف به فراخور موضوع و افتتاح طرحها پخش خواهد شد .

شبکه رادیویی چی چست نیز با ویژه برنامه «خدمت عرصه سی» به تهیه کنندگی لیدا خاک پاکیان از آغاز هفته دولت به تبیین عملکرد دستگاههای خدمت رسان با حضور مسئولان شرکت برق، آب و فاضلاب، مخابرات، راهداری و حمل و نقل، شرکت نفت و گاز می‌پردازد. در برنامه سلام یاشایش نیز هر روز فرمانداران شهرستانها بصورت تلفنی نسبت به بیان عملکرد خود گزارش خواهند داد . همچنین برنامه‌های مردم و مسئول لار، عصر جوانی ، کندیمیز هم در طول هفته دولت با دعوت از مدیران ارشد دستگاههای دولتی و معاونان استاندار ؛ ضمن بزرگداشت یاد شهیدان والامقام دولت و تبیین اندیشه آنان در باب خدمت رسانی و همدلی و همزبانی دولتمردان با مردم و ارائه گزارش ، فعالیت ها و عملکرد دولت در بخش های مختلف را به نحو شایسته منعکس می‌کنند .

معاونت خبر هم تهیه و تولید گزارش ها و مستندهای خبری تلویزیونی و رادیویی با موضوع طرحهای مهم اقتصادی و عمرانی ، گفتگوی ویژه خبری با حضور استاندار ، پوشش کامل خبری افتتاح طرح های مختلف عمرانی  با رویکرد رشد تولید و انعکاس اخبار مربوط به هفته دولت با هدف تبیین دستاوردهای نظام در سایت مرکز و خبرگزاری و شبکه‌های اجتماعی را در دستور کار قرار داده و طبق برنامه ریزیهای بعمل آمده و هماهنگی با خبرنگاران دفاتر خبری، پوشش خبری طرحهای افتتاح شده ویژه هفته دولت در نقاط مختلف استان اقدام می نماید .

امتیاز شما