امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

خطبه‌های نماز جمعه روی آنتن شبکه آذربایجان غربی

مشاهده ۷۴
۱۴۰۳/۰۲/۱۸- ۱۰:۰۴

صدا و سیمای آذربایجان غربی در برنامه «میعاد عشق» با پخش خطبه‌های نماز جمعه استان، مخاطبان را در جریان مسائل عبادی، سیاسی و اجتماعی روز کشور و جهان قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک ۱۲ اردیبهشت روز معلم، با اعلان این که کل مسئولان باید دستگیر آموزش و پرورش باشند گفت: باید معلمان از لحاظ مالی و معنوی توانمند شده و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز عملیاتی شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اشاره ای به دیدار رهبر انقلاب با معلمان و تاکید ایشان بر اهمیت تعلیم و تعلم و ارزش شغل معلم داشت و گفت: در دین مبین اسلام تعلیم و تربیت از اهمیت بسیاری برخوردار است و اولویت نخست در آیات مختلف قرآن کریم حتی قبل از خلقت، تعلیم و تعلم می‌باشد.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود اعتراض دانشجویان آمریکا به مسئله غزه را نشان دهنده جهانی شدن این موضوع مهم دانست و افزود: پلیس آمریکا وحشیانه با اعتراض به حق دانشجویان برخورد می‌کنند و این موضوع در حالی است که اگر تنها یک مورد از هزاران موردی که در آمریکا بر علیه حقوق بشر اتفاق می افتد در ایران اتفاق افتاده باشد رسانه‌های دنیا آن را بزرگنمایی می‌کنند ولی امروز در برابر جنایت های آمریکا ساکت هستند. نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حقوق بشر آمریکایی در برخورد وحشیانه با دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی نشان داده شد.

امتیاز شما