امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساخت مجموعه‌های تلویزیونی با هدف جلب نگاه مثبت به استان

مشاهده ۳۱۰
۱۴۰۲/۰۴/۲۸- ۱۰:۳۲

استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با کارگردان و عوامل ساخت و تهیه مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری کندو»، گفت: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بزرگ و ناشناخته ای دارد و ساخت مجموعه‌های تلویزیونی باید با هدف شناساندن، بهره‌مندی از این ظرفیت هاو رشد و توسعه آن باشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمد کرمی‌بر همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی برای ساخت این مجموعه تاکید کرد و افزود: در گذشته فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن به استان سیستان و بلوچستان پرداخته شده به نوعی چهره ای خشن از استان و مردم آن را به تصویر کشیده و در اذهان ثبت نموده است در حالیکه واقعیت استان اینگونه نیست و سیستان و بلوچستان ظرفیتهای غنی در  حوزه‌های مختلف دارد.

 علیرضاکیخا مدیرکل مرکزصداوسیماسیستان وبلوچستان نیز در این نشست بیان کرد: ساخت مجموعه‌های تلویزیونی باید با هدف زدودن این چهره خشن و پرداختن به ظرفیت‌های بکر استان باشد و در این راه مسئولین  دست‌اندرکار  از ساخت فیلمها و سریالهای فاخر که نگاه مثبتی به استان دارند،حمایت و پشتیبانی کنند.

استاندار در این نشست گفت: این مجموعه‌ها باید در جهت جلب نگاه‌های مثبت و ایجاد زمینه برای رقم خوردن اتفاقات خوب در استان سیستان و بلوچستان باشد.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان موقعیت ویژه‌ای در دسترسی به آب‌های آزاد، تجارت و بازار مصرف کشورهای همسایه، معادن، شیلات و دریا، کشاورزی و پرورش محصولات گرمسیری دارد که برای شکوفایی این ظرفیت‌ها باید از همه ابزارهای در اختیار از جمله ابزار رسانه و تولید فیلم استفاده کنیم و در این راه دستگاههای اجرایی تمام همت و توان  خود را برای حمایت و پشتیبانی  از تولید آثار فاخر به کار گیرند.

امتیاز شما