امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
نشست مدیرکل سیستان و بلوچستان با رییس دفترشورای نگهبان در دفتر نظارت بازرسی انتخابات استان
نشست مدیرکل سیستان و بلوچستان با رییس دفترشورای نگهبان در دفتر نظارت بازرسی انتخابات استان

آموزش و ترغیب مردم به شرکت باشکوه در انتخابات در دستور کار ماست

مشاهده ۳۹۴
۱۴۰۲/۰۴/۲۸- ۱۰:۲۶
تعداد بازدید:394

در این نشست آقای جهانشاهی رئیس دفتر شورای نگهبان در استان، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان بیان داشت: همه ما حافظ قانون اساسی هستیم و صداوسیما خود یکی از بزرگترین رسانه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جهانشاهی گفت: صداوسیما در افزایش حضور آگاهانه مردم در انتخابات و کمک به دست اندرکاران انتخابات برای برگزاری انتخابات باشکوه نقش تاثیرگذاری ایفا می‌کند.
وی  اظهار داشت: رسانه براساس چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب یعنی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در پی تامین محورهای توجه به شاخص ها و وحدت ملی برای مشارکت و انسجام اجتماعی، تقویت روحیه امید در مردم، آموزش کافی به مردم برای انتخاب اصلح باشد.
علیرضاکیخا، مدیرکل صداوسیمای سیستان وبلوچستان نیز اعلام‌ کرد: شورای نگهبان از ارکان نظام است. نقش شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم هست. شورای نگهبان با وظایف ذاتی خود با اخلاص عمل تمام تلاش می‌کند تا با نظارت هوشمندانه انتخابات سالم برگزار شود. همچنین وی  ضمن اشاره به اینکه انتخابات از اهمیت و جایگاه بالایی در نظام اسلامی‌برخوردار است، به بیانات رهبر معظم انقلاب در خرداد ماه سال جاری در خصوص فعال بودن توپخانه دشمن برای موضوع انتخابات اشاره کرد وگفت: صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان ستاد انتخابات خود را بر اساس شیوه نامه ستاد معاونت امور استانها سازمان راه اندازی و فعال کرده تا راهکارهای مؤثر در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی و خنثی نمودن دسیسه‌های دشمن را به بحث و کارشناسی  بگذارد.

وی افزود: تهیه برنامه‌های جذاب با محوریت آگاهی بخشی در مورد قوانین انتخاباتی، آموزش و ترغیب مردم به شرکت با شکوه در انتخابات در دستور کار ما می‌باشد. او همچنین تشکیل هیئت های اندیشه ورز با بهره بردن از نظرات کارشناسان را بسیار با اهمیت دانست و تلاش برای جلب رضایت بیشتر ، امیدآفرینی و نشاط در جامعه را از محورهای اهداف رسانه در این ایام دانست.

امتیاز شما