امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مستند "مسیر آسمانی" روی آنتن می‌رود؛
مستند "مسیر آسمانی" روی آنتن می‌رود؛

روایت مظلومیت زینب در پرس تی‌وی

مشاهده ۱۹۱
۱۴۰۲/۰۴/۱۹- ۱۴:۲۳
تعداد بازدید:191

مستند "مسیر آسمانی"(The Heavenly Path) با موضوع جنایات رژیم صهیونیستی و مظلومیت ملت لبنان از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از معاونت برون مرزی، مستند "مسیر آسمانی" با روایت زندگی یک دختر کوچک لبنانی، بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه لبنان را به تصویر می‌کشد.

 این مستند روایتگر زندگی دختر ۶ ساله‌ای به نام زینب است که در جریان بمباران مناطق مسکونی لبنان توسط هواپیماهای اسرائیلی به همراه ۱۵ کودک دیگر به شهادت می‌رسد.

 مادر زینب در این مستند توضیح می‌دهد که چگونه بعد از کلی معالجه صاحب دختری می‌شوند و نامش را زینب می‌گذارند. او تاکید می‌کند خانه‌شان به شکل آگاهانه از سوی هواپیماهای رژیم صهیونیستی بمباران می‌شود که در این جنایت ۲۷ نفر از جمله ۱۶ کودک که به زیرزمین خانه پناه آورده بودند به شهادت می‌رسند که دخترشان زینب نیز یکی از شهدا بوده است.

 نقطه عطف مستند "روزهای آسمانی" آنجاست که پدر و مادر زینب چندین سال پس از شهادت دخترشان تصمیم می‌گیرند که دوباره دارای فرزند شوند اما پزشکان می‌گویند که این امر فقط با صرف هزینه‌های هنگفت درمانی محقق می‌شود..

این مستند بامداد سه شنبه ساعت ۰۴:۰۰ از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود. بازپخش این مستند هم همان روز ساعت ۹:۰۰، ۱۵:۰۰، ۲۱:۰۰ و بامداد روز بعد ساعت ۰۱:۰۰ پخش می‌شود.

امتیاز شما