امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

حمایت همه جانبه رسانه ملی از تولید وامنیت غذایی در گلستان

مشاهده ۲۰۹
۱۴۰۲/۰۴/۰۴- ۰۹:۴۸

منوچهری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با حضور در صداوسیمای گلستان با شکری نیا مدیرکل رسانه استانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط رسانه ملی، مدیرکل صداوسیما، ضمن خیر مقدم، به نقش محوری رسانه اشاره داشت و افزود: گلستان با توجه به استان کشاورزی بودن در تولید محصولات استراتژیک به ویژه گندم و کلزا حائز اهمیت است و توجه به نقش تولیدکنندگان این محصولات یعنی کشاورزان اهمیت زیادی دارد.

شکری نیا تصریح کرد: با توجه به رسالت سنگین رسانه ملی و تحول سازمان در سند چشم انداز در خصوص پیگیری مشکلات مردم، شبکه گلستان بیش از پیش حامی مردم و کشاورزان است و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات و رساندن خواسته‌های آنها به گوش مسئولان دریغ نمی‌کند.

‏وی با اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی وخرید تضمینی آنها افزود: رسانه ملی متناسب با وظیفه مندی خود علاوه بر پیگیری خرید تضمینی این محصولات استراتژیک، پرداخت وجه به کشاورزان و در صورت وجود مشکلاتی در این زمینه پیگیری آن را در دستور کارجدی خود قرار داده است و البته کشاورزان گله مندی زیادی در این باره دارند که لازم است مسئولان شفاف پاسخ بدهند.

در ادامه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و تعامل خوب مدیر کل صدا و سیما گفت: صداوسیمای گلستان در راستای آگاه سازی و اطلاع رسانی به کشاورزان پرتلاش استان در این مدت بسیار خوب عمل کرده است و اهمیت دادن به این مسائل جای بسی قدردانی دارد.

منوچهری افزود: تاکنون کشاورزان گلستانی بیش از ۴۵۰هزار تن محصول گندم خود را به مراکز ۶۸گانه ما تحویل داده اند‌ و حدود ۴۰۰میلیارد تومان هم از وجه محصول تحویلی به حساب آنها پرداخت شده است.‏

وی تاکید کرد: ما در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان به دنبال تامین منابع مالی مورد نیاز و پرداخت مطالبات گندمکاران هستیم در این امر حمایت همه جانبه رسانی ملی و استانی جهت اطلاع رسانی به کشاورزان را خواستاریم.

وی با پذیرش مشکلات در خرید و پرداخت هزینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه گندم از رسانه خواست در این مسیر کمک کنند که آگاه سازی و اطلاع رسانی سریع صورت گیرد.

 

تصاویر

امتیاز شما