امروز سه شنبه  ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

دو انتصاب جدید در صداوسیمای گلستان

مشاهده ۵۴۰
۱۴۰۲/۰۳/۲۹- ۰۸:۳۲

شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان در سفر دو روزه ای که معاون توسعه و فناوری رسانه در استان حضور داشتند در احکامی جداگانه،«مشاور عالی مدیر کل در امور زیربنایی و کلان پروژه‌های استان» و «سرپرست مدیریت ساختمان و تاسیسات فنی» را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شکری نیا مدیر کل رسانه استانی گلستان در حکمی علی شیخ ویسی را به عنوان «مشاور عالی مدیر کل در امور زیربنایی و کلان پروژه‌های استان» در رسانه استانی منصوب کرد.

او در این حکم، شیخ ویسی را به تمرکز اصلی بر کلان پروژه‌های مرکز و مشاوره و نظارت بر آن و تقویت زیر ساخت ها، سرعت عمل در اجرای پروژه‌های مهم و راهبردی در مرکز در همه حوزه‌ها و پیگیری مهمترین کارهای سازمان در حوزه عمران و فنی را ازجمله مهمترین کارهای ایشان برشمرد و در پایان از زحمات و تلاش های شبانه روزی ایشان در تصدی مدیریت ساختمان و تاسیسات فنی صدا و سیمای گلستان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این حکم مدیرکل صدا و سیمای گلستان همه ی معاونین و مدیران مرکز را موظف کرده است که نهایت همکاری را به صورت مستمر با مشاور عالی مدیر کل در امور زیربنایی و کلان پروژه‌های استان داشته باشند.

شیخ ویسی، کارشناسی برق گرایش قدرت از دانشگاه علم و صنعت تهران است و او از سال 1375 وارد سازمان صدا و سیما شد و مدت 14 سال مدیریت واحد ساختمان و تاسیسات در استان مازندران و از سال 1389 تا کنون مدیریت واحد ساختمان و تاسیسات در استان گلستان را بر عهده داشت.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان در حکمی دیگر مهدی کردنژاد را به سمت «سرپرست مدیریت ساختمان و تاسیسات » صدا و سیمای استان منصوب کرد.

شکری نیا در این حکم به کرد نژاد مأموریت داده است تا با شناسایی اولویت ها و برنامه ریزی، هدایت ساماندهی و نظارت بر فعالیت های جاری، برقراری نظم و ایجاد هماهنگیهر چه بیشتر برای خدمت رسانی به واحدهای گوناگون ، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه ساختمان و تاسیسات در مرکز و ایستگاه‌ها و مجموعه‌های وابسته، توجه جدی به سند تحول سازمان در حوزه‌های گوناگون و تامین نیاز واحدهای مختلف و تلاش برای نیرو سازی و استفاده از جوانان مون و انقلابی در کارها بر اساس اولویت ها در مدت تصدی به عمل آورد از جمله وظایف ایشان برشمردند.

مهدی کردنژاد متولد سال 1360 و دارای کاشناسی ارشد برق قدرت و دانشجوی ارشد برق الکترونیک است. از سال 1383 وارد سازمان صدا و سیما شد و پیش از این به عنوان مهندس ساختمان و تاسیسات صدا و سیمای گلستان فعالیت داشت.

تصاویر

امتیاز شما