امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«روز نو» با لبخند زندگی زیباست

مشاهده ۲۰۵
۱۴۰۲/۰۲/۱۶- ۰۸:۵۵

برنامه تلویزیونی «روز نو»، لبخند زیبای زندگی را از شبکه جهان بین تقدیم همراهانش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «روز نو» یکی از برنامه‌های سیمای جهان بین است که با در نظر گرفتن بخش های متنوع و پخش از استودیو باغ جهان بین، مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار دارد.

طیبه اسماعیلی، تهیه کننده و کارگردان «روز نو»، به روستاهای مختلف استان سری می زند و با کشاورزان و دامداران گپ و گفت می‌کند و برکات الهی و تلاش این قشر زحمتکش را به تصویر می‌کشد و از طریق آنتن جهان بین انعکاس می دهد.

لبخند زندگی و ارائه آمار نوزادان تازه متولد شده در استان همراه با تصاویر زیبای کودکان، صبحانه و تصاویری خوشمزه از انواع خوراکی‌ها و زیرنویس خواص آنها، ورزش صبحگاهی و انجام تمرینات ورزشی و نرمشی در مناطق دیدنی استان، گل و گلدون و آموزش کاشت انواع گل و ارائه نکات آموزنده پیرامون نگهداری آنها، موسیقی و تصاویر مفرّح صبحگاهی، دعوت از مردم معمولی و گپ و گفت با میهمانان در مناسبت های مختلف، ارائه اخبار و مطالب مهم روزنامه‌های مختلف، برقراری ارتباط تلفنی با مسئولان استانی و پیگیری مطالبات مردمی و معرفی کتاب، از دیگر بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی است که روزهای فرد از ساعت 8 تا 9 روی آنتن می رود.

مجریان مینا حیدری و عقیل عباسی، گزارشگر محمد یگانه، تصویربرداران مهدی براتی و عباس رفیعی، صدابردار رضا داوودی و تدوین گر هدی احمدپور هستند.

امتیاز شما