امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

روایتی متفاوت از «مهر مادری»

مشاهده ۳۰۰
۱۴۰۱/۱۰/۰۵- ۱۵:۲۵

ویژه برنامه مهر مادری به مناسب سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با روایت ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم راهی آنتن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «مهر مادری» به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها راهی آنتن صبا می‌شود.

این ویژه برنامه با هدف گرامیداشت مقام مادر به ویژه مادران شهدا در قالب گفتگو با این مادران بزرگوار از رادیو صبا پخش میشود. مادر در همه جای دنیا سمبل مهر، عاطفه، گذشت و فداکاری است و مادران و همسران گرامی‌شهدا مصداق عینی ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری هستند، برای معرفی این بزرگواران به‌عنوان الگوهای فرهنگی بسیار نیاز است.

«مهر مادری» در قالب برنامه ای مستند با مادران شهدای مدافع حرم گفتگو می‌کند و به روایت خاطرات مادرانه این شهدای برزگوار می‌پردزاد. این برنامه روز سه شنبه ۶ دی با مادر محترم شهید مدافع حرم محمد رضا بیاتی صحبت می‌کند که در این گفتگو مادر بزرگوار به بیان فضایل اخلاقی شهید از دوران کودگی تا جوانی می‌پردازند.

ویژه برنامه «مهر مادری» به تهیه کنندگی آتوسا برهانی نژاد و گویندگی مریم خادم پور سه شنبه ۶ دی ساعت ۲۲:۳۰ راهی آنتن صبا می‌شود.

امتیاز شما