امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
میلاد پیامبر نور و رحمت
میلاد پیامبر نور و رحمت

تجلی نگین خاتم و آوای وحدت در روز میلاد پیامبر نور و رحمت

مشاهده ۱۴۴
۱۴۰۱/۰۷/۱۹- ۰۸:۳۷
تعداد بازدید:144

صدا وسیمای گلستان در راستای گرامیداشت سالروز ولادت رسول مهر و رحمت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) با هدف تکریم و ترویج فرهنگ وحدت شیعه و سنی ویژه برنامه‌هایی را برای روز میلاد و این ایام تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای گلستان نیز با ویژه برنامه « نگین خاتم» کاری به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد مهدی ناصری هر شب از ساعت 21:00 به مدت 90 دقیقه با بخش های مختلفی از جمله گزارش جشن‌های مردمی، دعوت از کارشناسان شیعه و سنی، حضور شعرای استان، اجرای موسیقی زنده، گزارش مردمی، اجرای نمایش طنز با بازیکنان طنز استان، معرفی کارآفرینان، ورزشکاران، هنرمندان صنایع دستی و مفاخر علمی استان و ... میهمان خانه‌های گرم هم استانی‌ها خواهد بود.

همچنین ویژه برنامه «جشن بزرگ وحدت» به تهیه کنندگی جبار قلی سقلی با بخش های مختلفی از جمله پخش جشن‌های مردمی و جشن‌های وحدت اهل تشیع و تسنن در شهرهای سنی نشین استان، برنامه «گزارش روز» از مراسمات و جشن‌های وحدت استان و ویژه برنامه «گلستانم آرزوست» به تهیه کنندگی سید روح الله بنی عقیل در روز میلاد نبی اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) رسول مهر و مهربانی با حضور اقوام مختلف استان به مدت 90 دقیقه با هدف وحدت بین اقوام در گلستان  با بخش های متنوع و شاد روی آنتن می رود.

رادیو گلستان با ویژه برنامه « منادیان وحدت»  به تهیه کنندگی مجتبی طالبی با هدف معرفی شخصیت ها و اساتید تاثیر گذار در بحث وحدت میان اقوام و مذاهب استان روزهای زوج از ساعت 16:30 تا 17:00روی آنتن می رود و «اینجا همدلی» به مدت 55دقیقه با بخش های مختلفی از جمله آداب و رسوم اقوام مختلف استان در این ایام با شکوه و حضور کارشناسان مذهبی و دانشگاهی به سمع شنوندگان همیشه همراه می رسد و«آوای وحدت» عنوان برنامه ایست که به تهیه کنندگی و نویسندگی مجتبی طالبی

با موضوع وحدت اسلامی‌به مدت 120دقیقه ویژه روز میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) وی آنتن می رود.

رادیو ترکمنی برون مرزی با ویژه برنامه «سایرایاراولکام»  بصورت زنده ویژه این ایام از ساعت 15:00 به مدت 100 دقیقه با آیتم هایی از جمله کلام رهبری، ارتباط زنده با ائمه جمعه اهل سنت، گزارش مردمی، تواشیح، کارشناس مذهبی و پخش جشن‌های مردمی در داخل استان و ... با تهیه کنندگی لطیفه دوجی، احمد قرنجیک و عبدالطیف گرکز روی آنتن می‌برد و ویژه برنامه‌هایی چون « چشمه ایمان» ، «نغمه» در 3 قسمت 15 دقیقه ای، «آینه شعر» در 2 قسمت 3 دقیقه ای، «مصاحبه با روحانیون و ائمه جمعه اهل سنت» در 6 قسمت 3 دقیقه ای ویژه این ایام برای شنوندگان رادیو برون مرزی پخش می‌شود.

معاونت خبر مرکز و معاونت فضای مجازی نیزهمراه با دیگر معاونت های مرکز تهیه و تولید اخبار و گزارش مطالب متنوع با موضوع این ایام را تدارک دیده اند.

 

تصاویر

امتیاز شما