امروز جمعه  ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
تجلیل از نگاه کیفی
تجلیل از نگاه کیفی

تجلیل از نگاه کیفی و محتوایی رسانه ملی به نماز

مشاهده ۱۶۴
۱۴۰۱/۰۷/۱۷- ۱۳:۳۶
تعداد بازدید:164

محمدی رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان با حضور در رسانه استانی با شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیمای گلستان با تاکید بر جایگاه اصول مذهبی و امور مرتبط با فرهنگ اسلامی در رسانه ملی افزود: صداوسیما به عنوان پرچم دار جبهه جنگ نرم با توجه به هجمه گسترده غرب علیه باورهای دینی، مذهبی و اعتقادی، با وجود تنگناها و کمبودهای موجود همواره تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز و همچنین سایر اصول ارزشی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است .

شکری نیا در ادامه بیان داشت: صدا و سیمای گلستان در تولید و پخش برنامه‌های فاخر و ارزشمند در زمینه نمازنگاه ویژه ای دارد و تولید برنامه‌هایی با محوریت ترویج مستقیم و غیر مستقیم نماز از اولویت های برنامه سازی در رسانه استانی است.

در ادامه این دیدار رئیس ستاد اقامه نماز استان هم با قدردانی از پرداخت ویژه رسانه استانی به امر نماز، توجه به این فریضه الهی را یکی از مهمترین مسئولیت دستگاههای فرهنگی دانست و گفت: نقش رسانه ملی در ترویج فرهنگ نماز و انعکاس فعالیت های این ستاد در این امر بی بدیل است.

محمدی ترویج و احیای سنت حسنه نماز جماعت را از اولویت های ستاد برشمرد و از رسانه استانی خواست در این مسیر نیز همچون گذشته یاری گر ستاد اقامه نماز باشد.

تصاویر

امتیاز شما