امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تبریک نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ به رئیس جدید صداوسیما

مشاهده ۱۸۲
۱۴۰۰/۰۷/۰۷- ۱۶:۱۷

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس با بیان اینکه انتصاب رئیس جدید صدا و سیما نور امیدی برای جوانان مومن انقلابی و پر استعداد برای به نمایش گذاشتن اهداف گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد کرده است، گفت: امیدواریم در دوره جدید شاهد سرعت بخشی در تحول برنامه‌ای و بکارگیری نیروی انسانی خلاق و انقلابی باشیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نصرالله پژمان فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به انتصاب رئیس جدید صدا و سیما از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: صداوسیما منحصربه فردترین و فراگیرترین دستگاه فرهنگی کشور است که می‌تواند در جامعه تاثیرات فراگیر مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد.

 نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: امام (ره) و رهبرانقلاب تعاریف ویژه‌ای از صداوسیما دارند و آن را دانشگاه نامیدند که کمک کند، سطح فرهنگ عمومی‌کشور را ارتقا دهد؛ در دهه‌های گذشته این مهم، با فراز و نشیب متفاوتی از سوی مدیران مربوطه صورت گرفته است.

 وی ضمن تشکر از مدیریت گذشته صداوسیما، عنوان کرد: با حضور برادر محترم آقای جبلی نور امیدی برای جوانان مومن انقلابی و پر استعداد برای به نمایش گذاشتن اهداف گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد شده است که امید داریم این اهداف محقق شود.

امتیاز شما