امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

استقبال خانواده‌های اصفهانی از برنامه زیر یک سقف

مشاهده ۳۵۱
۱۳۹۸/۰۲/۳۱- ۱۱:۳۴

برنامه تلویزیونی ویژه خانواده با عنوان "زیر یک سقف" به تهیه کنندگی فرزانه اکبری تولید و در ایام زوج هفته ساعت 10 به مدت 60 دقیقه از شبکه اصفهان به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بخش‌های«گلخانه» با ارائه اطلاعات کاشت و نگهداری گل و گیاه ، «دخل و خرج» با آموزش راهکارهای مدیریت اقتصادی به زبان طنز و نمایش ، «امنیت در خانواده» آگاهی بخشی در جهت امنیت خانواده و تهدیدهای فضای مجازی، «حقوق در خانواده» آگاه سازی افراد از حقوق خود ، «زن امروز» معرفی بانوان موفق و شاخص در جامعه، «تغذیه سالم» معرفی غذا و تغذیه‌های سالم در خانواده و ارائه اطلاعات مورد نیاز برای دوران بارداری و سالمندی، «معرفی کتاب» برای بالا بردن فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و ضرورت آموزش به گروه‌های مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان و «آموزش آشپزی» پخت غذاهای جدید و آسان از جمله آیتم‌های این برنامه‌اند.

برنامه زنده زیر یک سقف که ویژه خانواده تهیه ، تولید و تدوین شده از آبان ماه سال گذشته کار خود را آغاز کرده و هر هفته ۳ برنامه  ۵۵ دقیقه ایی را به صورت زنده و مستقیم از  باغ گلها پخش می‌کند.

 آموزش های هنری و آشپزی، امنیت در خانواده، معرفی زنان کارآفرین، حرف دل، یه لقمه نون و..... از جمله بخشهای متنوع  این برنامه هستند. برنامه زیر یک سقف، به موضوعات روزمره  خانواده‌ها می‌پردازد و همواره از بهترین  روانشناسان و جامعه شناسان  بهره جسته است.

 

 

تصاویر

امتیاز شما