امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

صحن قدس روز قدس روی موج رادیو سراسری زیارت

مشاهده ۱۱۲
۱۴۰۳/۰۱/۰۸- ۱۴:۵۵

رادیو سراسری زیارت با ویژه برنامه رادیویی صحن قدس در آخرین جمعه رمضان صدای مظلومان فلسطین و کودکان بی پناه غزه خواهد بود .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه رادیویی «صحن قدس»  زنده و مستقیم به مدت 120 دقیقه از لحظات آغازین راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس در مشهد مقدس همرا مخاطبان خواهد بود. 

این برنامه با گزارش های مردمی و میدانی همچنین ارائه تصویری از اعلام حمایت و خشم مردم غیور و روزه دار مشهد در جمع راهپیمایان در صدد رساندن پیام عدالت خواهی و حق ستانی مردم مسلمان و دلیر مردان مقاومت در برابر دشمن صهیون و ایادی استکبار جهانی است. 

این ویژه برنامه گزارشی لحظه به لحظه از شور سیاسی و دینی و حضور مردم، علما و روحانیون و شخصیت های سیاسی و اجتماعی خواهد داشت و پخش سرودهای حماسی، اشعار و متون ادبی و توصیه‌های دینی در باب حمایت از مظلوم ومسلمانان را در دستور کار دارد 

تهیه کننده برنامه خانم مهدیه دولت نیاهستند و همکاران ایشان در بخش گزارش آقایان مسرور، اسدی و جعفر زاده خواهند بود و نویسندگی برنامه را خانم ارزو قدسی بر عهده دارند.

ویژه برنامه (صحن قدس ) در روز جمعه هفدهم فروردین ماه از ساعت 8:30 صبح زنده و مستقیم از شبکه سراسری رادیو زیارت تولید و پخش خواهد شد.

امتیاز شما