امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نظرسنجی‌ها نویدبخش مشارکت بالای مردم در انتخابات است

مشاهده ۱۳۸
۱۴۰۲/۱۱/۲۵- ۰۹:۱۹

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در گردهمایی فرمانداران و مسئولان ستاد‌های مرکزی انتخابات استان نتایج نظرسنجی‌ها را امیدوارکننده برشمرد و تصریح کرد: این نتایج مشارکت بالا و پرشور مردم را در انتخابات نوید می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  محسن نصرپور با بیان اینکه صداوسیما همدوش دولت برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش می‌کند افتتاح ۲۰۰ کانال تبلیغاتی تلویزیونی را از ابتکارات سازمان صدا و سیما برشمرد و گفت: کار شبانه روزی همکاران رسانه ملی برای اختصاص این تعداد شبکه به نامزد‌های انتخاباتی کاری بی نظیر در تاریخ صدا و سیماست.

نصر پور افزود: در خراسان رضوی هم به هر حوزه انتخابیه یک کانال و مجموعا ۱۲ کانال به کل حوزه‌های انتخابیه استان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: برای هر کانال تلویزیونی ۸ ساعت محتوای صدا و تصویر به همراه ۸ ساعت تکرار پیش بینی شده است که با آغاز زمان تبلیغات نامزد‌ها برنامه‌های تبلیغی آنان به مدت ۲۰ دقیقه به علاوه مناظرات داوطلبان هر حوزه انتخابیه به صورت مجزا پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تعداد نامزد‌هایی را که برای پخش بسته تبلیغی خود در استان ثبت نام کرده اند، ۲۵۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۱۵۰ نفر از این نامزد‌ها در برنامه‌های مناظرات انتخاباتی تلویزیونی حضور خواهند یافت.

نصرپور مناظرات را فرصتی عالی برای معرفی دیدگاه‌ها و نظرات نامزد‌ها دانست و محتوای گفتگو‌ها را گامی در جهت رفع کمبود‌ها و حل مشکلات شهرستان‌ها برشمرد.

وی همچنین اظهار داشت: پرسش‌ های موضوعی طرح شده برای نامزد‌ها در محور‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و مسائل مربوط به معیشت و رفاه عمومی همچنین نقش مجالس قانونگذاری کشور در رفع کمبود‌ها خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تصریح کرد: تاکنون ۷ حوزه انتخاباتی شامل (خواف و رشتخوار)، (بجستان و گناباد)، (چناران، طرقبه، شاندیزو گلبهار)، (تربت جام، باخر، تایباد و صالح آباد)، (تربت حیدریه، مه ولات وزاوه)، (قوچان و فاروج) و (کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ) برنامه‌های مناظراتی را ضبط کرده اند و بقیه حوزه‌ها تا پایان بهمن کار تولید را به پایان خواهند رساند.

نصرپور از فرمانداران خواست بسته‌های سمعی و بصری مربوط به نماد‌های فرهنگی، هنری، آداب و رسوم، موسیقی و نوا‌های محلی و مناطق گردشگری را در ۳ تا ۱۰ دقیقه آماده کنند و برای قرار گرفتن در بسته‌های کانال‌های تبلیغاتی انتخابات تحویل صدا و سیما دهند.

در این نشست نصرپور از هادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار و فرید نیا مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی بابت همکاری‌های مستمر قدردانی کرد.

همچنین فرمانداران و مسئولان ستاد‌های مرکزی انتخابات نیز از خدمات و تلاش‌های صدا و سیما در ایام انتخابات تجلیل کردند.

تصاویر

امتیاز شما