امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت مناسبت های 12 اردیبهشت در شبکه جهان بین

مشاهده ۷۷
۱۴۰۳/۰۲/۰۸- ۱۳:۰۶

شبکه جهان بین با تهیه و پخش ویزه برنامه‌های متنوع مناسبت های دوازدهم اردیبهشت ماه را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، همچنین روز جهانی کار و کارگر، صدا و سیمای شبکه جهان بین با برنامه‌های مختلفی این مناسبت ها را ارج می نهد.

معاونت صدا با ویژه برنامه‌های «عشق و قلم»، «دستان زحمتکش» و «در همین نزدیکی» همراه شنوندگان است.

«عشق و قلم» به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی، گویندگی سمیه علایی، گزارشگری مرضیه نادری و نویسندگی کبری حیدری، چهارشنبه از ساعت 9 تا 10 به طور زنده و مستقیم روی آنتن می رود.

معرفی معلم نمونه و موفق در امر تدریس، برقراری ارتباط تلفنی با یک معلم فداکار، گزیده ای از بیانات استاد مطهری، احادیث و روایات در خصوص علم آموزی و زکات علم، بسته‌های صوتی، دو بخش گزارش مردمی و ذکر خاطراتی از به یادماندنی ترین آموزگار، گفتار متن، ترانه و موسیقی، تلفن و پیامک، از جمله بخش های متنوع این ویژه برنامه است.

«دستان زحمتکش» هم با تهیه کنندگی فاطمه دهقانی، گویندگی آرزو بلالی، گزارشگری مرضیه نادری و نویسندگی کبری حیدری، از ساعت 10 تا 11 چهارشنبه تقدیم شنوندگان شبکه جهان بین می‌شود.

صحبت های کارشناسی پیرامون وضعیت حقوق کارگران، معرفی دو کارگر نمونه در قالب ارتباط تلفنی، دو بسته گزارش مردمی و نحوه کمک هایی که از سوی آنها به این قشر فعال جامعه می‌شود، بسته‌های صوتی، ترانه و موسیقی، تلفن و پیامک، بخش های متنوع این برنامه رادیویی است.

«در همین نزدیکی» برنامه مهرداد افضلی است که با اجرای غلامرضا صفار روزهای دوازدهم، پانزدهم و هفدهم اردیبهشت ماه از ساعت 21:30 تا 22 و دعوت از معلمان نمونه استانی، هفته بزرگداشت مقام والای معلم را گرامی می دارد.

معاونت صدا همچنین در تمام برنامه‌های روتین به روز شورا هم می‌پردازد.

معاونت سیما با برنامه‌های «زیر یک سقف»، «شب های بام ایران»، «روز نو» و «چشم انداز» این دو مناسبت ملی را برگزار می‌کند.

«زیر یک سقف» به تهیه کنندگی و کارگردانی طیبه اسماعیلی با دعوت از یک زوج معلم نمونه و پخش میان برنامه در روز چهارشنبه از ساعت 09:45 تا 10:45 و «شب های بام ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدامین رضوی و دعوت از یک معلم فعال به عنوان میهمان از ساعت 20:45 تا 21:45، از معلمان و کارگران پرتلاش استان قدردانی می‌کنند.

«روز نو» در روزهای سه شنبه و پنج شنبه با دعوت از یک کارگر و یک معلم از ساعت 8 تا 9 به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی، روز معلم و کارگر را گرامی می دارد.

این برنامه روز یکشنبه نهم اردیبهشت هم با حضور یکی از شوراهای موفق استان، به روز شورا می‌پردازد.

برنامه تلویزیونی «چشم انداز» هم به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی با اجرای افشین امانی، سه شنبه از ساعت 18 تا 19 به طور زنده و مستقیم با دعوت از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس اتحادیه کارگری استان و پخش گزارش، ارائه عملکرد، میان برنامه، تلفن و پیامک، روز جهانی کار و کارگر را به طور ویژه گرامی می دارد.

معاونت خبر با تهیه گزارش های مناسبتی و پخش از بخش های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، انعکاس مراسم روز معلم و کار و کارگر در استان و پخش از بخش های رادیویی و تلویزیونی جهان بین، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری تمامی محتوای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها، زحمات این دو قشر فعال جامعه را ارج می نهد.

راه اندازی پویش «معلم عزیزم» به همراه عکس های یادگاری و ویدئوهای کوتاه در سروش، ایتا، بله و روبیکا، تولید و انتشار 4 کلیپ، 2 استوری موشن، یک موشن گرافیک و مستند گزارشی از معلمان شهید استان، خبر متنی و انتشار محتواهای تولیدی و تأمینی در سایت مرکز و بسترهای مختلف فضای مجازی مرکز و استان، از اقدامات گسترده معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری است.

امتیاز شما