امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامی داشت دهه کرامت با ویژه برنامه‌های متنوع در جهان بین

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۳/۰۲/۱۹- ۱۲:۵۲

شبکه جهان بین با تدارک ویژه برنامه‌های شاد و متنوعی به استقبال دهه کرامت می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیما در دهه کرامت به طور ویژه در برنامه‌های «شب های بام ایران» هر شب ساعت 20:45 به مدت60 دقیقه، «زیر یک سقف» روزهای زوج ساعت 9:45 تا 10:45 دقیقه و «روز نو» روزهای فرد ساعت 8 تا 9 لحظاتی شاد و مفرح برای بینندگان سیمای جهان بین فراهم می‌کند.

در روز جمعه 21 اردیبهشت همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران ویژه برنامه «بانوی بهشت» از ساعت 10 به مدت 90 دقیقه به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی و اجرای مینا حیدری و احمد باقری پخش می‌شود.

گزارش های مردمی، خوانندگان استانی، شعر و شاعری، نماهنگ و کلیپ، موسیقی تصویرهای شاد، سرود در مورد دختران ایرانی، ارائه پیامک های بینندگان و کارشناس بخش های این برنامه را تشکیل می دهند.

سیمای جهان بین در روز میلاد پر برکت امام رضا (ع) هم ویژه برنامه مناسبتی شاد با بخش های متنوعی تقدیم بینندگان می‌کند.

معاونت صدا هم با ویژه برنامه‌های «کرامت سرشار»، «هشتمین آفتاب«، «بنگ بارون» و همچنین در سایر برنامه‌های رادیو جهان بین از جمله «موج زنده رود»، «زندگی جاریست»، «چه حال چه خوَر»، «صبح و زندگی»، «هی جار» و «بنگ آبادی» دهه کرامت و ولادت پر برکت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد با سعادت عالم آل محمد، حضرت امام رضا (ع) را گرامی می دارد.

برنامه «کرامت سرشار» ویژه ولادت حضرت معصومه (س) است که روز جمعه 21 اردیبهشت به تهیه کنندگی کبری حیدری و گویندگی سمیه علایی در بخش های بسته صوتی، شعرخوانی شعرای هم استانی، دختران غزه، مباحث کارشناسی با موضوع معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) و همچنین جایگاه دختران در اجتماع، موسیقی و ترانه و ارتباط زنده تلفنی با مرکز قم، ساعت 18 به مدت 90 دقیقه با شنوندگان رادیو جهان بین همراه می‌شود.

برنامه رادیویی «هشتمین آفتاب» هم ویژه میلاد حضرت امام رضا (ع) است که روز دوشنبه 31 اردیبهشت همزمان با ولادت حضرت ثامن الائمه (ع) به تهیه کنندگی رحمان داودیان و گویندگی سمیه حبیبی با بخش های متنوع گزارش، موسیقی و ترانه، گفتار موضوعی، کارشناس و ارتباط زنده تلفنی با رادیو زیارت از ساعت 9 تا 10 پخش می‌شود.

رادیو جهان بین در روز ولادت حضرت امام رضا (ع) با برنامه مفرح و موسیقایی «بنگ بارون» به تهیه کنندگی سید مهرداد افضلی از ساعت16:30 به مدت 55 دقیقه ترانه‌های شاد مناسبتی را تقدیم شنوندگان می‌کند.

معاونت خبر هم با تهیه گزارش های تولیدی مناسبتی همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا (ع) (هر مناسبت یک گزارش) و پخش در بخش های محلی رادیویی و تلویزیونی، برقراری ارتباط با صحن مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین صحن مقدس حضرت امام رضا (ع) در بخش های خبری 16 رادیو و 20 سیما در روز ولادت ایشان، پوشش و انعکاس تمامی رویدادهای شهرستان‌های 12 گانه و حال و هوای مردم استان در تدارک جشن‌های دهه کرامت و پخت و توزیع نذری در سطح استان، بارگذاری اخبار مکتوب در سایت خبرگزاری صدا و سیما و انتشار محتوای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها با نگاه ویژه به این مناسبت ها می‌پردازد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان هم با تولید و توزیع دو استوری موشن ویژه ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، دو رئال موشن با موضوعات جایگاه دختران و ولادت امام هشتم، دو پادکست صوتی، چهار کلیپ ویژه مراسم شادی و جشن‌های دهه کرامت در استان و انتشار اخبار و محتوای تولیدی برنامه‌های صدا و سیما در وب سایت مرکز و شبکه‌های اجتماعی این مناسبت ها را ارج می نهد.

امتیاز شما