امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

پنج اردیبهشت بهانه ای برای انتقال پیام استکبار ستیزی کشور

مشاهده ۶۹
۱۴۰۳/۰۲/۰۳- ۱۲:۳۶

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی 5 اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس را بهانه ای برای انتقال پیام استکبار ستیزی کشور عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در جمع معاونین و برنامه سازان شبکه خاوران برای واقعه 5 اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس گفت: امسال این مراسم متفاوت تر از هر سال است و اهمیت ویژه ای دارد .

وی با بیان اینکه  در تهیه و تولید برنامه نباید فقط به بیان واقعه در این روز پرداخت گفت: در تهیه و تولید برنامه‌ها باید محتوای تولید را مد نظر قرار دهیم و تلاش شود  تا برنامه‌ها و ارتباطات با سایر شبکه‌ها پر محتوا باشد ، تا بتوان پبام این واقعه را در شرایط امروز جامعه به بهترین شکل به مخاطب ارائه و نسل جوان منتقل کنیم.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی  این روز را فرصت رسانه ای خوبی برای نشان دادن ظرفیت های شبکه خاوران عنوان کرد گفت: در ارتباط با شبکه‌های سراسری و استانی در  کیفیت و محتوای ارائه شده  دقت لازم را داشته باشید.

آینه داربا بیان اینکه حادثه طبس یک موضوع بین المللی است گفت:  میزگرد های تحلیلی کوتاه و پر محتوا ، در حوزه صدا و سیما  و بیان این واقعه با موضوع استکبار ستیزی از نگاه بین المللی را از محورهای اصلی در  تهیه و تولید برنامه‌ها عنوان کرد.

وی در پایان از مدیران واحد های تولید ی خواست تا نظارت های مستقیم در رونده تهیه این برنامه‌ها داشته باشند.

امتیاز شما