امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی
ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی

شور انتخابات دوباره بالا گرفت؛ صداوسیمای فارس برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دست به کار شد

مشاهده ۱۴۰
۱۴۰۳/۰۲/۰۲- ۱۱:۴۷
تعداد بازدید:140

ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان فارس در صداوسیمای فارس کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد و شیراز و زرقان در صداوسیمای فارس آغاز شد.

در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد رقابت بین دو نامزد سیروس سجادیان و اسفندیار عبدالهی است و در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان رقابت بین چهار نامزد ابراهیم عزیزی ، علیرضا پاک فطرت ، سید اسماعیل حسینی و رحمت اله مرزوقی برای تصدی دو کرسی باقیمانده این حوزه در مجلس است.

سیمای فارس مستند ۲۰ دقیقه تبلیغاتی از هر یک از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی‌با موضوع معرفی نامزد ، عملکرد و پاسخ به سوالات در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی،  فرهنگی و اجتماعی را ضبط کرد.

چهارشنبه و پنج شنبه ۵ و ۶ اردیبهشت ماه نیز سه مناظره به صورت مجزا از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و سه مناظره از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی،  فرهنگی و اجتماعی، هر مناظره به مدت یکساعت ضبط می‌شود.

برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس در فرصت تبلیغات نامزدها که از ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد کاملا رایگان از شبکه فارس ضبط و پخش خواهد شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود و انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی خواهد بود.
عوامل برنامه‌های انتخاباتی عبارتند از:

تهیه کننده: سعید ملایی

کارگردان: مریم غلامی

تصویربرداران : عبدالرضا حقیقی و مجید رحمانیان

صدابردار : محمدصادق عادل

عوامل فنی : محمدجواد اخلاق زاده ، حبیب اله صادقی ، ملک حسین پرویزنیا

تصاویر

امتیاز شما