امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیرکل صداوسیمای فارس با تولیت حرم شاهچراغ به مناسبت روز استاد و معلم

۱۴۰۳/۰۲/۱۲- ۰۹:۳۶

به مناسبت سالگرد سفر تاریخی رهبر انقلاب به استان فارس و 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و روز استاد و روز معلم مدیرکل صداوسیمای فارس با حضور در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام ضمن دیدار با تولیت این آستان مقدس از حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری به مناسبت روز استاد و معلم تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تولیت حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و قدردانی از مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: در دنیای امروز رسانه بزرگترین سلاح است و صداوسیما در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد .

حجت الاسلام و المسلمین کلانتری تاکید کرد در سفر تاریخی رهبر انقلاب به استان فارس، ایشان، فارس را سومین حرم اهل بیت علیهم السلام نامگذاری کردند که باید با همه توان در اعتلا و پاسداشت این عنوان مقدس همه دستگاه‌ها تلاش کنند.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این دیدار گفت: مینی سریال رد خون ویژه سالروز شهادت امین ولایت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام در مرحله پیش تولید قرار دارد.

دکتر پهلوانیان افزود : صداوسیمای فارس پیگیر ساخت سریال تاریخی حضرت احمد بن موسی علیه السلام است و تمام تلاش خود را برای تولید این سریال تاریخی به کار خواهد بست.

مدیرکل صداوسیمای فارس همچنین بر پوشش مطلوب رویدادها و مناسبت های ایام دهه کرامت در استان فارس از صداوسیمای فارس تاکید کرد.

ساخته شود.در دهه کرامت برنامه‌های ویژه برنامه‌های سه حرم به روی آنتن خواهد رفت.از آیت الله کلانتری به عنوان یک معلم تقدیر شد.تولیتتبریک روز معلم و شهید مطهریدر دنیای امروز رسانه بزرگترین سلاح هست.

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما