امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«در برابر تاریکی»؛ معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان

مشاهده ۱۰۴
۱۴۰۳/۰۲/۰۲- ۰۷:۳۶

روایت کنشگری ورزشکاران مشهور دنیا علیه رژیم صهیونیستی در مجموعه مستند «در برابر تاریکی» شنبه تا جمعه ساعت 17:30 به روی آنتن افق می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه مستند ۱۳ قسمتی «در برابر تاریکی» به کارگردانی اسماعیل ذبیح‌الله به روی آنتن افق می‌رود.

این مجموعه مستند روایتی متفاوت از زندگینامه ورزشکاران خارجی در رشته‌های مختلف است که حامی فلسطین‌ هستند و رویکردهای ضد رژیم صهیونیستی دارند. البته این رویکرد در زندگی آنان نقش مهمی داشته و تنها یک شعار رسانه‌ای مخصوص فضای مجازی نیست بلکه نسبت به آن اقدامات عملی انجام داده‌اند و همه دنیا حمایت آنها از فلسطین را دیده‌اند.

در هر قسمت سراغ زندگی یکی از ورزشکاران می‌روند که از آن جمله می‌توان به کریستیانو رونالدو، محمد صلاح، فتحی نورین، مارادونا، اریک کانتونا، مایک تایسون، کریستین زیمرمن و … اشاره کرد. برای مثال، زیمرمن یک سوارکار آلمانی‌الاصل و قهرمان المپیک است که تصمیم گرفته در تیم فلسطین در مسابقات شرکت کند.

همچنین فتحی نورین، جودوکار الجزایری است که با ورزشکار رژیم صهیونیستی مسابقه نداده تا از این طریق رویکرد ضد صهیونیستی خود را در صحنه مسابقات بین‌المللی به نمایش بگذارد.

لازم به ذکر است که در هر قسمت تلاش شده از بیوگرافی خود ورزشکار استفاده شود و به اتفاق اصلی که حمایت او از مردم فلسطین است برسند. در حقیقت، هر قسمت شامل پرتره‌ای از خود ورزشکار به همراه فعالیت‌های ضد صهیونیستی اوست.

کارگردان و تهیه‌کننده: اسماعیل ذبیح الله، طراح: وحید مردانه، تدوین: سیاوش معصومی، نویسنده: هدی حشتمیان و سیاوش معصومی و پژوهش: هدی حشمتیان.

مجموعه مستند «در برابر تاریکی» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ و تکرارش روز بعد ساعت ۱۲ بامداد، ۷ صبح و ۱۳:۳۰ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

امتیاز شما