امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی و نقد اندیشه‌های عرفانی اُشو، در «کتاب فرهنگ»

مشاهده ۹۷
۱۴۰۳/۰۱/۲۹- ۰۷:۵۵

برنامه «کتاب فرهنگ» با بررسی موضوعات اندیشه ای در حوزه کتاب از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. این برنامه امروزچهارشنبه ۲۹ فروردین به بررسی بررسی و نقد اندیشه‌های عرفانی اُشو اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «کتاب‌ فرهنگ» ساعت ۲۰ امشب به مدت حدود ۶۰ دقیقه با موضوع "بررسی اندیشه‌های عرفانی اُشو" پخش می‌شود. یکی از عرفان‌هایی که در چند دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته عرفان اوشو است که اصل این عرفان برای هندوستان است ولی رشد و نمو آن در آمریکاست. از اُشو در ایران ۱۸ کتاب منتشر شده که در این برنامه با توجه به نوشته‌های اُشو اندیشه عرفانی وی بررسی می‌شود.
محمد رسول تبیک کارشناس مجری برنامه در «کتاب فرهنگ» امروز با حمیدرضا مظاهری سیف، رئیس دانشکده مطالعات معنوی و دکتر بلخاری، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران درباره عرفان اشو گفتگو می‌کند .همچنین کتاب های «نیم نگاهی به معنویت اشو»، «سلوک و سقوط» و «راه‌ها و بی راه‌های عشق» معرفی می‌شوند. معرفی و خوانش کتاب توسط «علی جویا» در بخشی با عنوان «شابِک» همچنین بخش اطلاع رسانی رویدادها و تازه‌های نشر برای علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی به همت فاطمه محمدیان فر از بخش های دیگر این برنامه است.

«کتاب فرهنگ» را از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ چهارشنبه‌ها به تهیه کنندگی محمد رضا حاج حیدری با همراهی گویندگی ‌‌نگین خواجه نصیر و هماهنگی ثریا رستمی و گزارشگری حمیرا فراتی، روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز ساعت ۲۰ بشنوید.

امتیاز شما