امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی مجلس از برنامه‌های رمضانی رادیو فرهنگ

مشاهده ۷۴
۱۴۰۳/۰۲/۰۴- ۰۷:۵۵

در آیینی، با حضور اعضای فراکسیون قرآن، نماز و عترت مجلس شورای اسلامی ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس و معاونان سیما و صدا و معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی ازعوامل تولید برنامه‌های قرانی ماه رمضان از جمله « روزه گشا» و «دست دعای بهار» رادیو فرهنگ قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم که در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه برگزار شد، از منصوره کردی مدیر گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به پاس تلاش مجدانه برای هرچه بهتر شدن برنامه‌های ماه مبارک رمضان تقدیر شد.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، و جمعی از فعالان قرآن کریم کشور از جمله افرادی بودند که در این مراسم سخنرانی کردند .

همچنین محسن برمهانی معاون سیماو علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی نیز گزارشی از فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان ارائه کردند و در ادامه نیز چند تن از نمایندگان مجلس هم در سخنانی از اقدامات قرآنی رسانی ملی قدردانی کردند.

در پایان از ۷۸ نفر از عوامل برنامه‌های قرآنی صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ارشاد، آموزش و پرورش و شهرداری قدردانی شد که در این میان از منصوره کردی مدیر تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ نیز با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

«دست دعای بهار» ویژه سحر به تهیه کنندگی رضا صفری و گویندگی مریم واعظ پور و بهروز رضوی و «روزه گشا» ویژه افطار با تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر و محمدرضا حاج حیدری به گویندگی رضا خضرایی از گروه تاریخ و اندیشه مهمان لحظات رمضانی شنوندگان رادیو فرهنگ بود.

امتیاز شما