امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

خروش و حمایت یزدی‌ها از اقدامات مقتدرانه سپاه پاسداران از شبکه یزد و شبکه خبر

۱۴۰۳/۰۱/۲۸- ۱۲:۱۶

شبکه یزد و شبکه خبر بطور همزمان حضور مردم ولایتمدار یزد در گلزار شهدای خلدبرین و تقدیر از انتقام قاطع و سخت سپاه از صهیونیست‌ها را به تصویر کشیدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  پس از آنکه رژیم صهیونیستی با حمله تروریستی خود به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، رسما و مطابق با آیین نامه‌های بین المللی، به خاک ایران تجاوز کرده بود، مردم ایران و جبهه مقاومت در انتظار انتقام سخت ایران از این رژیم جنایتکار و تروریستی بودند.

از سوی دیگر ترس و وحشت از نحوه پاسخ ایران هم لرز بر اندام تمام صهیونیست‌ها انداخته بود و خواب را از چشمان آنها ربود، به گونه ای که تحلیلگران همین رژیم منحوس عدم اطلاع از نحوه پاسخگویی ایران را بزرگترین معضل رژیم صهیونیستی دانستند.

این ترس و وحشت همچنان ادامه داشت تا اینکه بامداد امروز بیست و ششم فروردین ماه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با قاطعیت تمام حملات موشکی و پهپادی خود به حساسترین نقاط رژیم منحوس صهیونیستی را آغاز کرد و بزرگترین شکست تاریخ این رژیم منحوس، جنایتکار، تروریستی و غاصب را به آنها تحمیل کرد.

با این اقدام قاطع سپاه، مردم استان یزد هم به مانند دیگر نقاط ایران و کشورهای جبهه مقاومت، با حضور در گلزار شهدای خلدبرین، از حملات موشکی و پهپادی سپاه تشکر کرده و حمایت همه جانبه خود از این حرکت و اقدامات سپاه را اعلام کردند.

 

 

 

 

امتیاز شما