امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تمهیدات مسئولان استان یزد برای شرایط آب وهوایی استان از قاب شبکه یزد

مشاهده ۷۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۸- ۱۲:۱۲

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در یک ارتباط تلفنی با خبر ساعت 20 شبکه یزد از تمهیدات لازم برای شرایط آب وهوایی پیش رو در استان یزد با مردم استان سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گفت : با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی در استان ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تشکیل جلسه داد.

ابوالحسینی با اشاره به اینکه طبق اعلام هواشناسی از روز چهارشنبه بارش‌هایی را خواهیم داشت، مهمترین مصوبات این نشست را بدین شرح اعلام کرد:حضور همه عوامل اجرایی و خدماتی در بازه زمانی بارش‌ها در محل کار ، آماده باش دستگاه‌ها و ماشین آلات عضو ستاد برای خدمات دهی به شهروندان، آموزش عمومی و اطلاع رسانی توسط صداوسیما، اطلاع رسانی به مردم پیرامون گذاشتن کیسه‌های شنی برای جلوگیری از نفوذ رواناب به کرسی‌های ساختمان ومانع نفوذ آب به منازل شوند. 

وی ابراز امیدواری کرد با اندیشیدن تدابیر لازم شاهد کمترین بروز مشکل دراین بارندگی‌ها باشیم و آب حاصل از بارندگی برای تغذیه سفره‌های آب استفاده شود. 

 

 

 

 

 

امتیاز شما