امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بیماستان صبا به دنبال سفر سلامت

مشاهده ۸۲
۱۴۰۳/۰۱/۲۱- ۱۲:۱۱

رادیو صبا در برنامه بیمارستان صبا طنازانه مردم را دعوت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می کند تا سفری ایمن داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بیمارستان صبا یکی از برنامه‌های طنز این شبکه رادیویی است که با نگاهی طنز به بیان موضوعات اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد. این برنامه در هر قسمت نظرات افراد مختلف حاضر در بیماستان صبا را درباره یک موضوع خاص جویا می‌شود و ابعاد مختلف و با نگاهی متفاوت به آن موضوع می‌پردازد.

روز چهارشنبه ۲۲ فروردین این برنامه با عنوان موضوعی سلامت رانندگی به موضوع سرعت های مجاز در رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای سالم رسیدن به مقصد می‌پرازد.

قوانین راهنمایی و رانندگی قوانینی است که موجب ایجاد و حفظ نظم و امنیت اجتماعی شود. بنابراین یک فرد تنها در صورتی مجاز به رانندن وسیله نقلیه است که از دستورالعمل‌ها و قوانین رانندگی آگاهی داشته باشد، در غیر باعث آسیب رسیدن به فرد و یا افراد جامعه می‌شود.

این برنامه به شنوندگان یادآوری می‌کند که برنامه ریزی تنها برای رسیدن به خواسته‌های اجتماعی‌تان و بهره‌وری بیشتر نیست بلکه برای حفظ سلامتی و شاد بودن همه افراد جامعه نیاز به برنامه ریزی دارند.

«بیمارستان صبا» شنبه،دوشنبه و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۲:۴۵به تهیه کنندگی وحید کمالی زاده تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما