امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش زنده مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دیار کریمان از شبکه‌های سراسری، برونمرزی، استانی

مشاهده ۷۸
۱۴۰۳/۰۱/۱۸- ۰۹:۵۵

همکاران واحدهای مختلف صداوسیمای کرمان با بصیرت ‌افزایی، تهییج افکارعمومی و برنامه ریزی محتوایی و عملیاتی به تولید و پخش برنامه‌های مختلف منعکس کننده پیام انزجار مردم کرمان از اسرائیل کودک کش همت گماردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همکاران صداوسیمای کرمان اخبار و تصاویر تجمع گسترده و با شکوه مردم ولایتمدار و انقلابی کرمان در پی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی وازادی قدس شریف را جمعه ۱۷ فروردین از شبکه‌های خبری، سراسری و از طریق فضای مجازی منعکس کردند.

مردم پایتخت مقاومت در روز جهانی قدس ،ضمن همدردی و همبستگی با مردم مظلوم غزه ، آزادی قدس را فریاد زدند. در راهپیمایی روز قدس ، مردم همیشه در صحنه پایتخت مقاومت با زبان روزه اعم از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی، دانش‌آموزان و دانشجویان، روحانی و بازاری، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارمند، کارگر و اقشار مختلف مردم با حرکت پرشور خود بار دیگر به صحنه آمدند و ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی؛ با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند. راهپیمایان ضد صهیونیستی با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و تصاویری از شهدای اخیر کنسولگری ایران در دمشق و تصاویری از کودکان مظلوم غزه و نسل کشی و جنایات اسرائیل در غزه فریاد الله اکبر و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

زنان، مردان و کودکان کرمانی با سردادن شعارهای ضداستکباری و ضد صهیونیستی جنایات رژیم ملعون صهیونیستی را محکوم کردند و مخالفت خود را با اقدامات غاصبانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی نشان دادند. مردم دیگر مناطق استان پهناور کرمان هم حضوری پرشور در اعلام همبستگی با جهان اسلام برای عدالت طلبی و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس داشتند. صدها شهر و روستا در پهناورترین استان کشور  شاهد برپایی مراسم روزجهانی قدس یادگار ماندگار امام راحل در حمایت از قبله گاه نخست مسلمین بود.

امتیاز شما