امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس رسانه ای مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان از شبکه استانی

مشاهده ۱۲۱
۱۴۰۳/۰۲/۰۲- ۱۱:۳۸

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سربلند، سرلشکر پاسدار شهید حاج سید محمد حجازی با حضور مسئولان ،مردم شهیدپرور و قدر شناس کرمان در گلزار شهدا بین المللی کرمان برگزار و از شبکه استانی پخش شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار حجازی در دوره‌ای جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بود و ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

در این مراسم سردار کرمی همرزم شهید حجازی گفت: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی نگاه کنیم پیروزی بر رژیم طاغوت، پیروزی در جنگ تحمیلی و به تازگی پیروزی بر استکبار با جریان مقاومت، از وقایع ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: چهره‌های شاخص مقاومت همچون شهید حجازی ، سردار همدانی و سردار زاهدی به عنوان شهدای جریان مقاومت همگی انتخاب سردار سلیمانی بودند و توانستند کار را به خوبی پیش ببرند.

سردار کرمی‌ با بیان اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت نقشی برجسته داشت گفت: پیروزی جبهه مقاومت نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار است. وی همچنین حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهانش را حماقت این رژیم خواند و گفت: سیلی محکمی‌که رژیم صهیونیستی در تلافی این حمله خورد در طول بیش از ۷۰ سال اشغال فلسطین نخورده بود.

امتیاز شما