امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامی داشت روز قدس در شبکه خاوران

مشاهده ۱۴۸
۱۴۰۳/۰۱/۱۵- ۱۲:۱۸

صداو سیمای خراسان جنوبی برای روز قدس برنامه‌های متفاوت و متنوعی را تداک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای خاوران در کنار پرداخت به موضوع روز قدس و غزه در برنامه ویژه سحر و افطار از چند روز گذشته در و یژه برنامه طوفان الاحرار به تهیه کنندگی ابوالفضل مرادی به تبیین اهمیت روز قدس و بیان جنایت های این رژیم غاصب در مناطق اشغالی می‌پردازد.

«طوفان الاحرار» برنامه ای مشتمل بر بخش و آیتم های متنوع است . تلاش گروه برنامه ساز بر آن است که  به طور ویژه و جذاب به بزرگداشت روزجهانی قدس  تبیین اهمیت و به تصویر کشیدن راهپیمایی با شکوه آزادیخواهانان جهان در حمایت از غزه و فلسطین بپردازد. 

صدای خاوران هم از یک هفته گذشته پرداخت به موضوع قدس را در برنامه‌های مختلف در دستور کار دارد.  مینی فچر مسجداالاقصی، نمایش رنا، مستند غزه در جنگ و وداع با اسحه را در این روزها به روی آنتن می‌برد.

5 آنونس جدید رادیویی، دلنوشته‌های دانش آموزان برای کودکان غزه ، بسته‌هایی از شعر خوانی شاعران در محضر رهبر معظم انقلاب ، و بسته‌های صوتی با عنوان غزه از نگاه مادران و کادر درمان در کنار 8 برنامه تبیینی پرانتز باز و سخن روز و بسته‌های صوتی به زبان عربی و انگلیسی از کودکان و نوجوانان برای کودکان غزه از دیگر برنامه‌های صدای خاوران برای این روزهاست.

روز اسلام به تهیه کنندگی تکتم اعتبار هم عنوان ویژه برنامه صدای خاوران است که از چند روز قبل از روز قدس به روی آنتن می رود.

ارتباط با گزارشگران افتخاری در روستاهای استان ، حضور مجری نوجوان در کنار مجری اصلی برنامه و استفاده از کلام کارشناسان مجرب در کنار وله‌ها و نماهنگ های مختلف از بخش های مختلف این برنامه است.

 معاونت فضای مجازی شبکه خاوران با راه اندازی پویش نقاشی "کودک فلسطینی من" در شبکه شاد با همکاری سازمان دانش آموزی استان، تولید فتوکلیپ از عکس های ارسالی به پویش نقاشی " کودک فلسطینی من"، تولید 6 ویدئوهای کوتاه از شاعران استان که درباره قدس و فلسطین شعر سروده اند،  تولید ویدئوهای کوتاه از دعوت پزشکان و پرستاران به شرکت در انتخابات و روایتگری شهدای پزشک و پرستار غزه، تولید ویدئوهای کوتاه از دعوت خبرنگاران به شرکت در انتخابات و روایتگری شهدای خبرنگار غزه، تولید ویدئوهای کوتاه از دعوت مادران به شرکت در انتخابات و روایتگری شهدای زن غزه، تولید ویدئوهای کوتاه از دعوت کودکان و دانش آموزان به شرکت در انتخابات و روایتگری شهدای کودک و نوجوان غزه ، روایت خبرنگاران و گزارشگران از حضور مردم در روز راهپیمایی با مشاارکت و همکاری سازمان دانش آموزی استان، تقطیع برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مرتبط با غزه و روز جهانی قدس ، تولید پیام های کوتاه مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه به زبانهای عربی و انگلیسی و تولید ویدئوی کوتاه دعای فرج با تصاویر و ویدئوهای فلسطین و غزه را در دستور کار خود دارد.

تهیه تعداد 3 گزارش تولیدی و پخش قبل از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و پوشش خبری راهپیمایی روز قدس در بیرجند، شهرستان‌ها و روستا های استان و پرداخت بیشتر و متفاوت تر به جلوه‌های ویژه راهپیمایی هم از برنامه‌های معاونت خبر صدا و سیمای خراسان جنوبی است.

امتیاز شما