امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دومین شب قدر
دومین شب قدر

رادیو گلستان با ویژه برنامه ساعت دلدادگی در دومین شب قدر

مشاهده ۱۲۵
۱۴۰۳/۰۱/۱۴- ۱۳:۲۰
تعداد بازدید:125

معاونت صدای گلستان، مراسم احیای دومین شب از لیالی پرفیض قدر را با ویژه برنامه « ساعت دلدادگی» همراه با روزه داران گلستانی در مناطق مختلف استان همراه بود و شب زنده داری کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «ساعت دلدادگی » به صورت زنده و مستقیم از صدای گلستان به تهیه کنندگی شهده شاکری نژاد در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان همراه با عزاداران شهادت امیرالمومنین علی بن ابی طالب(علیه السلام) روی آنتن رفت.

این برنامه با بخش های متنوعی از جمله گزارش های مردمی، پخش دعای جوشن کبیر، کارشناسی معارفی و اعمال شب قدر، ارتباط با پلیس راهور استان، شعر و هنر انقلاب و پخش زنده مراسم احیاء شب قدر از مصلی گرگان و سخنان حضرت آیت الله نورمفیدی ( نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان) و مداحی مداحان گلستان برای مخاطبان پخش شد.

ساعت دلدادگی مخصوص شب احیاء ۲۱ ماه رمضان با گویندگی ارمغان سرایداری و مهمان ویژه این برنامه مجتبی طالبی نویسنده و مدرس جامعه المصطفی العالمیه گرگان تا ساعت 02:30 بامداد همراه با شب زنده داران بود.

همچنین این برنامه امشب در سومین شب از لیالی قدر از صدای گلستان، همراه با مردم روزه دار استان از مسجد جامع گرگان به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما