امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
حضور مدیر کل صداوسیمای گلستان در دفتر خبری گنبد کاووس
حضور مدیر کل صداوسیمای گلستان در دفتر خبری گنبد کاووس

ضرورت تلاش برای محقق شدن شعار سال

مشاهده ۹۳
۱۴۰۳/۰۱/۱۴- ۱۱:۲۹

مدیر کل صداوسیمای گلستان با حضور در دفتر خبری گنبد کاووس از نزدیک با همکاران خبر این دفتر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شکری نیا در دیدار با همکاران خبر، دفتر خبری گنبد کاووس ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در سال جدید با انگیزه بیشتر و با بازآرایی به شیوه بهتر به سوی رشد و پویایی فعالیت خود را ادامه دهند.

وی در ادامه بیان داشت: همکاران معاونت خبر صدا و سیمای گلستان باید به موضوع جهش تولید با مشارکت مردم نگاه ویژه ای داشته باشند و گزارش های خبری جذاب و اثر گذار باهدف تشویق مردم در مشارکت تهیه و پخش کند، چنانکه شاهد اثر آن درجهش تولید اقتصادی کشور باشیم.

مدیر کل صدا و سیما گفت: معرفی ظرفیت‌ها، نخبگان، آداب ورسوم و مؤلفه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان گنبد از جمله وظایف دفاتر خبری در شهرستان‌هاست.

شکری نیا دفتر خبری گنبد را بعنوان یکی از منابع خبری مهم و قابل اعتماد یاد کرد و افزود: فعالیت این دفتر خبری در عصر کنونی نقش مهمی در تبیین حقایق و جهاد تبیین دارد و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شرق استان است.

وی در پایان اظهار داشت: امروز در مقابل استکبار جهانی با تمام ابزار هایی که دارد یک وظیفه بزرگ برعهده ما است و آن چیزی نیست جز اینکه در عرصه اطلاع‌رسانی در خدمت نظام باشیم تا دشمن موفق به سیاه‌نمایی نشود.

تصاویر

امتیاز شما